• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies: Teach Human-to-Human Marketing Effectively

    An Instructor's Manual to H2H Marketing Case Studies by Kotler, Philip; Pfoertsch, Waldemar; Sponholz, Uwe; Sulaj, Kejsi;

    Teach Human-to-Human Marketing Effectively

    Sorozatcím: Springer Business Cases;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 58.84
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 403 Ft (23 241 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 881 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 522 Ft (18 593 Ft + 5% áfa)

    24 403 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2024
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2024. február 8.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031490040
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem181 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 477 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 181 p. 36 illus., 35 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 527

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This is an instructor's manual for the popular textbook 'H2H Marketing: Case Studies on Human-to-Human Marketing' (Springer, 2023). The authors have provided a perfect companion that enables teachers to adopt a case-by-case approach when using the material in the classroom.

    'H2H Marketing' focuses on redefining the role of marketing by reshaping the mindset of decision-makers and integrating concepts such as Design Thinking, Service-Dominant Logic, and Digitalization. By following this carefully designed manual, teachers can assist their students in gaining a deeper understanding of the case studies that illustrate various aspects of the concept, its fundamental elements, and its implementation.



    Több

    Tartalomjegyzék:

    1.- The New Paradigm: H2H Marketing.- 1.1 Case Study: Whole Foods Market.- 1.2 Case Study: Design-Thinking at the Good Kitchen.- 2.- H2H Mindset: The Basis: 2.1 Case Study: H2H Mindset at Elobau.- 3. H2H Management: Putting Trust and Brand in Focus.- 3.1 Case Study: The Liva Brand Success Story.- 4. Rethinking Operative Marketing: The H2H Process.- 4.1 Case Study: The Operative Marketing Process at Siemens.- 4.2 Case Study: Medtronic and the Transformation of the CX.- 5. Finding Meaning in a Troubled World.- 5.1 Case Study: Patagonia - A Human-Centered Approach to Marketing.

    Több