A Concise Guide to Market Research
The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 64.19
-
26 622 Ft (25 355 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 324 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 298 Ft (20 284 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 622 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2016. szeptember 17.
- Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover
- ISBN 9783662519813
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783642539640
- Terjedelem347 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 5621 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXII, 347 p. 119 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This accessible, practice-oriented and compact text provides a hands-on introduction to market research. Using the market research process as a framework, it explains how to collect and describe data and presents the most important and frequently used quantitative analysis techniques, such as ANOVA, regression analysis, factor analysis and cluster analysis.
The book describes the theoretical choices a market researcher has to make with regard to each technique, discusses how these are converted into actions in IBM SPSS version 22 and how to interpret the output. Each chapter concludes with a case study that illustrates the process using real-world data. A comprehensive Web appendix includes additional analysis techniques, datasets, video files and case studies. Tags in the text allow readers to quickly access Web content with their mobile device.
The new edition features:
- Stronger emphasis on the gathering and analysis of secondary data (e.g., internetand social networking data)
- New material on data description (e.g., outlier detection and missing value analysis)
- Improved use of educational elements such as learning objectives, keywords, self-assessment tests, case studies, and much more
- Streamlined and simplified coverage of the data analysis techniques with more rules-of-thumb
- Uses IBM SPSS version 22
Tartalomjegyzék:
Preface.- 1 Introduction to Market Research.- 2 The Market Research Process.- 3 Data.- 4 Getting Data.- 5 Descriptive Statistics.- 6 Hypothesis Testing & ANOVA.- 7 Regression Analysis.- 8 Factor Analysis.- 9 Cluster Analysis.- Index.
Több