A Concise Guide to Market Research
The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 63.29
-
26 249 Ft (24 999 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 3 150 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 099 Ft (21 999 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 249 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2nd Ed.
- Kiadó Springer, Berlin
- Megjelenés dátuma 2014. január 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783642539640
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem347 oldal
- Méret 241x165x24 mm
- Súly 696 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 119 SW-Abb. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This updated and revised second edition of the accessible, practice-oriented guide gives readers a compact and step-by-step introduction to the most important quantitative market research techniques, as well as how to use and analyze them in SPSS.
Hosszú leírás:
This accessible, practice-oriented and compact text provides a hands-on introduction to market research. Using the market research process as a framework, it explains how to collect and describe data and presents the most important and frequently used quantitative analysis techniques, such as ANOVA, regression analysis, factor analysis and cluster analysis.
The book describes the theoretical choices a market researcher has to make with regard to each technique, discusses how these are converted into actions in IBM SPSS version 22 and how to interpret the output. Each chapter concludes with a case study that illustrates the process using real-world data. A comprehensive Web appendix includes additional analysis techniques, datasets, video files and case studies. Tags in the text allow readers to quickly access Web content with their mobile device.
The new edition features:
Stronger emphasis on the gathering and analysis of secondary data (e.g., internet and social networking data)
New material on data description (e.g., outlier detection and missing value analysis)
Improved use of educational elements such as learning objectives, keywords, self-assessment tests, case studies, and much more
Streamlined and simplified coverage of the data analysis techniques with more rules-of-thumb
Uses IBM SPSS version 22
Tartalomjegyzék:
Preface.
- 1 Introduction to Market Research.
- 2 The Market Research Process.
- 3 Data.
- 4 Getting Data.
- 5 Descriptive Statistics.
- 6 Hypothesis Testing & ANOVA.
- 7 Regression Analysis.
- 8 Factor Analysis.
- 9 Cluster Analysis.
- Index.
A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
26 249 Ft
23 099 Ft
Textile: The Journal of Cloth & Culture
9 550 Ft
8 308 Ft