A Concise Guide to Market Research
The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 58.80
-
24 387 Ft (23 226 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 951 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 436 Ft (21 368 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 387 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2011
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2011. február 9.
- Kötetek száma 1 pieces Book
- ISBN 9783642125409
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem350 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1400 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 81 Illustrations, black & white; 49 Illustrations, color 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This accessible, practice-oriented and compact text provides a hands-on introduction to the principles of market research. It presents the most important techniques and shows how to translate theoretical choices into SPSS and how to analyze the output.
TöbbHosszú leírás:
This accessible, practice-oriented and compact text provides a hands-on introduction to the principles of market research. Using the market research process as a framework, the authors explain how to collect and describe the necessary data and present the most important and frequently used quantitative analysis techniques, such as ANOVA, regression analysis, factor analysis, and cluster analysis. An explanation is provided of the theoretical choices a market researcher has to make with regard to each technique, as well as how these are translated into actions in IBM SPSS Statistics. This includes a discussion of what the outputs mean and how they should be interpreted from a market research perspective. Each chapter concludes with a case study that illustrates the process based on real-world data. A comprehensive web appendix includes additional analysis techniques, datasets, video files and case studies. Several mobile tags in the text allow readers to quickly browse related web content using a mobile device.
TöbbTartalomjegyzék:
1 Introduction.- 2 The Market Research Process.- 3 Data.- 4 Getting Data.- 5 Descriptive Statistics.- 6 Hypothesis Testing & Anova.- 7 Regression Analysis.- 8 Factor Analysis.- 9 Cluster Analysis.- 10 Communicating the Findings.- References.
Több
A Concise Guide to Market Research: The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics
24 387 Ft
22 436 Ft