• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 2D to VR with Unity5 and Google Cardboard

    2D to VR with Unity5 and Google Cardboard by Dillon, Roberto;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 49.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 882 Ft (22 745 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 776 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 106 Ft (18 196 Ft + 5% áfa)

    23 882 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó A K Peters
    • Megjelenés dátuma 2017. március 6.

    • ISBN 9781498781527
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 400 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 Halftones, black & white; 188 Line drawings, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book provides an up-to-date introduction to the latest version of Unity and its workflow by guiding readers through various prototypes. These range from 2D to 3D game concepts for PC and mobile, will allow readers to get acquainted with several important concepts and allow them to become competent Unity developers able to learn at their own pace. The book starts by introducing Unity and proceeds in building a basic understanding of its main components by developing a first, simple 2D game before proceeding in developing a full casual game to development of a simple but immersive 3D game concept to be tested first on PC before exploring how to port it for mobile VR.using Google Cardboard.

    Több

    Hosszú leírás:

    The book provides an up-to-date introduction to the latest version of Unity and its workflow by guiding readers through various prototypes. These range from 2D to 3D game concepts for PC and mobile, will allow readers to get acquainted with several important concepts and allow them to become competent Unity developers able to learn at their own pace. The book starts by introducing Unity and proceeds in building a basic understanding of its main components by developing a first, simple 2D game before proceeding in developing a full casual game to development of a simple but immersive 3D game concept to be tested first on PC before exploring how to port it for mobile VR.using Google Cardboard.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Section I Our First Game


    Chapter 1: Getting Around in Unity


    Chapter 2: Setting Up a Platform Game


    Chapter 3: Running and Jumping


    Chapter 4: Sound and More


    Chapter 5: Scoring and Final Touches



    Section II Building a Match 3 Game for PC and Mobile


    Chapter 6: Game and Music Managers


    Chapter 7: "Jem Matcher:" Part 1


    Chapter 8: "Jem Matcher:" Part 2


    Chapter 9: Moving to Mobile



    Section III Developing a 3D Game for PC and VR


    Chapter 10: Terrain and First Person Character


    Chapter 11: Enemies and Path Finding


    Chapter 12: Introduction to VR and Google Cardboard


    Chapter 13: Porting to VR



    Section IV Advanced Topics


    Chapter 14: Physics


    Chapter 15: Introduction to Shaders


    Chapter 16: Setting up Unity Ads, IAPs, and Analytics

    Több