-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 94.99
-
45 381 Ft (43 220 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 076 Ft off)
- Kedvezményes ár 36 305 Ft (34 576 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
45 381 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2022. június 30.
- ISBN 9781032270487
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem176 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 490 g
- Nyelv angol 275
Kategóriák
Rövid leírás:
First published in 1992, 16-19: Changes in Education and Training explores the context and background to the demand for reform in 16-19 education and sets out in broad and structured terms an agenda for change. It also considers specific initiatives and developments which in different ways can be seen as vehicles for achieving change.
TöbbHosszú leírás:
First published in 1992, 16-19: Changes in Education and Training explores the context and background to the demand for reform in 16-19 education and sets out in broad and structured terms an agenda for change. It also considers specific initiatives and developments which in different ways can be seen as vehicles for achieving change and assesses the possibility of significant progress in relation to the agenda for action in the face of competing financial claims and a shifting political agenda. This book is an essential read for scholars and researchers of school education, higher education and education in general.
TöbbTartalomjegyzék:
List of Contributors Introduction Part I: Towards a Coherent Policy 1. The ‘Alliance’ and the Shaping of the Agenda Part II: Vehicles for Change Change through Certification 2. The Reform of Vocational Education 3. The Academic Curriculum – Reform Resisted 4. From Pre-vocational to GNVQ Change through Process 5. Teaching and Learning Styles 6. Records of Achievement 7. Core Skills 16-19 Change through Funding 8. Training and Enterprise Councils 9. TVEI- Change Through Categorical Funding Institutional Change 10. The Necessity for Institutional Change Part III: The Progress of Change 11. Significant Change or Lost opportunity? Abbreviations and Acronyms References Index
Több
Abstracts of the Annual Meeting of Planetary Geologic Mappers, Flagstaff, Arizona, 2004: Usgs Open-File Report 2004-1289
6 243 Ft
5 744 Ft