• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Customer Journeys in Fashion by Kent, Anthony M.; Peirson-Smith, Anne; Siregar, Yuri;

    From Linear to Multilevel

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. november 12.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031839504
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem383 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk IX, 383 p. 10 illus. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book explores emerging and alternative customer journeys in fashion. Customer journeys are typically defined by decision-making in three stages, pre-purchase, purchase and post-purchase that have a well-ordered, linear sequence. However, the influence of digital technologies, social media and other macro factors, has created a different and more complex variety of journeys.

    The first section begins with a review of the stages of the journey and current research that challenges its linearity, taking a management perspective through the lenses of retail, digital and social media. The second section has a consumer perspective, recognising the increasing agency of consumers to determine their shopping journey that questions conventional assumptions about producers and consumers, sellers and customers. The third section examines three themes, the conceptualisation of customer journeys, ethical problems and the connection between customer journeys and sustainability. The book concludes by looking forward to a constellation of different journeys.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Chapter 1 Physical retailing.- Chapter 2 Digital and online.- Chapter 3 Social media and social commerce.- Chapter 4 Consumers on the move.- Chapter 5 Entertainment led content.- Chapter 6 Co- creation.- Chapter 7 Alternative journeys.- Chapter 8 Convergence of stages.- Chapter 9 Ethics.- Chapter 10 Sustainability.- Conclusion.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    John Young ? The Sketchbooks: The Sketchbooks

    Young, John; Yim, Susan;

    13 849 Ft

    12 465 Ft

    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    International Organizations and International Dispute Settlement: Trends and Prospects: Trends and Prospects

    Boisson de Chazournes, Laurence; Romano, Cesare; Mackenzie, Ruth; (ed.)

    47 696 Ft

    43 881 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Kent, Anthony M.; Peirson-Smith, Anne; Siregar, Yuri

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Riverdale - Die geheimen Geschichten: Bd. 1

    Aguirre-Sacasa, Roberto; Martinez, Alitha; Eisma, Joe;

    7 050 Ft

    6 698 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Gunderson and Tepper's Clinical Radiation Oncology

    Foote, Robert L.; Michalski, Jeff M.; Viswanathan, Akila; Tepper, Joel E.

    117 784 Ft

    94 228 Ft

    20% %kedvezmény
    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Optique et Astronomie

    Rashed, Roshdi;

    72 560 Ft

    58 048 Ft

    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Geheime einheimische Rezepte aus den Küchen von Tamilnadu, Indien

    M, DHEEPHIGA; K, ANUSUYA DEVI;

    16 548 Ft

    15 721 Ft

    Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Nemea: A Guide to the Site and Museum

    Abraldes, Ana M.; , Miller, Stephen G.; (ed.)

    7 161 Ft

    6 445 Ft

    next