• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Customer Journeys in Fashion: From Linear to Multilevel

    Customer Journeys in Fashion by Kent, Anthony M.; Peirson-Smith, Anne; Siregar, Yuri;

    From Linear to Multilevel

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        67 742 Ft (64 516 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 8 129 Ft off)
      • Kedvezményes ár 59 613 Ft (56 774 Ft + 5% áfa)

    67 742 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. október 11.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031839504
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem355 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk IX, 355 p. 10 illus., 8 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book explores emerging and alternative customer journeys in fashion. Customer journeys are typically defined by decision-making in three stages, pre-purchase, purchase and post-purchase that have a well-ordered, linear sequence. However, the influence of digital technologies, social media and other macro factors, has created a different and more complex variety of journeys.

    The first section begins with a review of the stages of the journey and current research that challenges its linearity, taking a management perspective through the lenses of retail, digital and social media. The second section has a consumer perspective, recognising the increasing agency of consumers to determine their shopping journey that questions conventional assumptions about producers and consumers, sellers and customers. The third section examines three themes, the conceptualisation of customer journeys, ethical problems and the connection between customer journeys and sustainability. The book concludes by looking forward to a constellation of different journeys.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- Chapter 1 Physical retailing.- Chapter 2 Digital and online.- Chapter 3 Social media and social commerce.- Chapter 4 Consumers on the move.- Chapter 5 Entertainment led content.- Chapter 6 Co- creation.- Chapter 7 Alternative journeys.- Chapter 8 Convergence of stages.- Chapter 9 Ethics.- Chapter 10 Sustainability.- Conclusion.

    Több