Using Data for Continuous Improvement in Educator Preparation
Sorozatcím: AAQEP Program Evaluation in Education Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 35.00
-
16 721 Ft (15 925 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 672 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 049 Ft (14 333 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 721 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MP–MYE Myers Eduction Press
- Megjelenés dátuma 2024. március 31.
- ISBN 9781975505905
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 227x154x16 mm
- Súly 402 g
- Nyelv angol 541
Kategóriák
Rövid leírás:
Provides case studies that illuminate and contextualize the ways in which educator preparation programs determine the data they need to improve, collect data, analyze data, share data with stakeholders, and close the loop by making focused improvements based on the data.
TöbbHosszú leírás:
Using Data for Continuous Improvement in Educator Preparation provides case studies that illuminate and contextualize the ways in which educator preparation programs determine the data they need to improve, collect data, analyze data, share data with stakeholders, and close the loop by making focused improvements based on the data.
Educator preparation programs operate in a wide range of contexts that have different requirements (e.g., state-mandated measures), different affordances, and different needs. This text focuses on not only the stories of how data is collected, analyzed, and used for improvement, but also on how stakeholders are impacted by the continuous improvement process.
In the editors' work with accreditation and educator preparation program evaluation, they noticed a variety of approaches to collecting, analyzing, and using data for program improvement. Often this intense work with data goes unnoticed and unappreciated because it is done in the service of accreditation that, once completed, does not reach an audience outside of the institution and the accreditation agency. Using Data for Continuous Improvement in Educator Preparation solves this problem by shedding light on this important work. This volume inaugurates the AAQEP Program Evaluation in Education Series.
Perfect for courses such as: Methods of Program Evaluation; Teacher Education; Improvement Science.