• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Unveiling Assessment for Learning: The Context of Chinese University English-as-a-Foreign-Language Classrooms

    Unveiling Assessment for Learning by Wu, Xiaoming Molly ; Zhang, Lawrence Jun;

    The Context of Chinese University English-as-a-Foreign-Language Classrooms

    Sorozatcím: English Language Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2025. november 16.

    • ISBN 9789819535286
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem160 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXIV, 160 p. 6 illus., 2 illus. in color.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book delves into the realm of Assessment for Learning (AfL) within English as a foreign language (EFL) classrooms in Chinese universities. It explores the viewpoints of both Chinese EFL teachers and learners regarding AfL practices, shedding light on how these practices are perceived, implemented, and contribute to the EFL learning experience. It considers the influence of contextual factors on assessment practices and their alignment with AfL principles, and examines sociocultural conditions, educational contexts, and individual factors in Chinese universities that shape assessment practices.

    This book offers a nuanced understanding of Assessment for Learning practices, bridging research and practice and serves as a valuable resource for educators, researchers, and policymakers alike.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Introduction.- Understanding Assessment for Learning.- The implementation of Assessment for Learning.- Research Design and Methodology.- Instrument Validation.- Practices and Values The Quantitative Exploration of AFL.- Challenges in Implementing AFL Teachers Perspective.- Challenges in Engaging in AFL Students Perspectives.- Discussion.- Conclusion.

    "

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Unveiling Assessment for Learning: The Context of Chinese University English-as-a-Foreign-Language Classrooms

    Domains of Freedom: Justice, Citizenship and Social Change in South Africa

    Kepe, Thembela; Levin, Melissa; Lieres, Bettina von; (ed.)

    15 760 Ft

    14 500 Ft

    20% %kedvezmény
    Unveiling Assessment for Learning: The Context of Chinese University English-as-a-Foreign-Language Classrooms

    AI in Wireless for Beyond 5G Networks

    Singh, Sukhdeep; Wu, Yulei; Rao GNS, Mohan;(ed.)

    23 882 Ft

    19 106 Ft

    20% %kedvezmény
    Unveiling Assessment for Learning: The Context of Chinese University English-as-a-Foreign-Language Classrooms

    Legal Developments on Cybersecurity and Related Fields

    Carneiro Pacheco de Andrade, Francisco Anto?nio; Fernandes Freitas, Pedro Miguel; de Sousa Covelo de Abreu, Joana Rita

    75 438 Ft

    60 351 Ft

    20% %kedvezmény
    Unveiling Assessment for Learning: The Context of Chinese University English-as-a-Foreign-Language Classrooms

    Proceedings of the 2022 Eurasian OpenSees Days

    Di Trapani, Fabio; Demartino, Cristoforo; Marano, Giuseppe Carlo; Monti, Giorgio

    97 628 Ft

    78 102 Ft

    next