• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Transformative Marketing: Combining New Age Technologies and Human Insights

    Transformative Marketing by Kumar, V.; Kotler, Philip;

    Combining New Age Technologies and Human Insights

    Sorozatcím: Palgrave Executive Essentials;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 37.44
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        15 528 Ft (14 788 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 106 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 422 Ft (11 830 Ft + 5% áfa)

    15 528 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2024
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2024. június 22.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031596360
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem379 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXIX, 379 p. 39 illus., 38 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 564

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book gives an indispensable guide to navigating the shift in customer behavior and discovers how to rally their resources, cultivate capabilities, and forge strategies that harness cutting-edge technologies. In today's tech-centric world, customers crave lightning-fast digital experiences and demand instant solutions. In response, firms are changing the way they do business by accelerating the application of new age technologies, revamping processes, building new organizational structures, and innovating new business models.

    The authors unveil the secrets of integrating diverse data sources, principles of Marketing 5.0 and employing advanced techniques to unearth profound insights about the customers.

    This work is the ticket to the latest in AI, machine learning, drones, and other game-changing technologies. Stay ahead of the curve by learning not just what tech to use, but how, when, and why to deploy it in this digital age.

    For the trailblazers with the influence and resources to reshape marketing strategies, this book is the essential read. Executives climbing the corporate ladder will find it a compass, unraveling how new age technologies dance with both traditional and emerging marketing practices. And for MBA students hungry for insights on navigating the digital era's competitive landscape, this book is the treasure trove of tools and real-world cases. Dive in and chart the course in the tech-driven marketing landscape!

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Transformative Marketing Has Begun.- Chapter 2: Transformative Marketing ? A Marketing 5.0 Perspective.- Chapter 3: Transformative Marketing with Artificial Intelligence.- Chapter 4: Transformative Marketing with Generative Artificial Intelligence.- Chapter 5: Transformative Marketing with Machine Learning (ML).- Chapter 6: Transformative Marketing with Metaverse.- Chapter 7: Transformative Marketing with Internet of Things (IoT).- Chapter 8: Transformative Marketing with Robotics.- Chapter 9: Transformative Marketing using Drones.- Chapter 10: Transformative Marketing with Blockchain.- Chapter 11: Putting it all together.

    Több
    Mostanában megtekintett