Theory Beyond Structure and Agency
Introducing the Metric/Nonmetric Distinction
Sorozatcím: Palgrave Studies in Relational Sociology;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2019
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2020. szeptember 20.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030189853
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030189822
- Terjedelem277 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 454 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 277 p. 6 illus. Illustrations, black & white 97
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book offers a solution for the problem of structure and agency in sociological theory by developing a new pair of fundamental concepts: metric and nonmetric. Nonmetric forms, arising in a crowd made out of innumerable individuals, correspond to social groups that divide the many individuals in the crowd into insiders and outsiders. Metric forms correspond to congested zones like traffic jams on a highway: individuals are constantly entering and leaving these zones so that they continue to exist, even though the individuals passing through them change. Building from these concepts, we can understand “agency” as a requirement for group identity and group membership, thus associating it with nonmetric forms, and “structure” as a building-up effect following the accumulation of metric forms. This reveals the contradiction between structure and agency to be a case of forced perspective, leaving us victim to an optical illusion.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction.- 2. Structure and Agency: Problem and Solution.- 3. DeLanda and the Metric/Nonmetric Distinction.- 4. Metric and Nonmetric in Weber and Durkheim.- 5. Forms and Medium in Luhmann's Systems Theory.- 6. Bourdieu, Giddens and Foucault Through the Metric/Nonmetric Distinction.- 7. Applying the Metric/Nonmetric Distinction.- 8. General Conclusion.
Több