The Science of Gaining Compliance
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 36.00
-
17 199 Ft (16 380 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 720 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 479 Ft (14 742 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 199 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cognella Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2024. február 8.
- ISBN 9781793571915
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem244 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 527
Kategóriák
Rövid leírás:
An examination of key compliance-gaining techniques with the goal of making sense of their form, effects, mediators, and moderators. The text emphasizes how compliance-gaining techniques don’t rely on applying pressure and also focus on changing behavior, rendering them a unique form of interpersonal communication.
TöbbHosszú leírás:
The Science of Gaining Compliance provides readers with an examination of key compliance-gaining techniques with the goal of making sense of their form, effects, mediators, and moderators. Readers learn how compliance-gaining differs from other forms of social influence, such as persuasion, because it takes place in the active communication context of interpersonal encounters. The text emphasizes how compliance-gaining techniques don't rely on applying pressure and also focus on changing behavior, rendering them a unique form of interpersonal communication.
Opening chapters introduce the concept of compliance-gaining and investigate multimessage techniques, including foot-in-the-door, door-in-the-face, and temptation techniques such as lowballing, bait-and-switch, and the lure. Later chapters present a set of single-message techniques, including pregiving, instilling guilt, direct requests, and confusion strategies. The final chapter summarizes each of the techniques as well as their similarities and differences.
The Science of Gaining Compliance is an exceptional text for courses and programs in communication and social influence.