-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 42.99
-
20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 538 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. december 1.
- ISBN 9781041188711
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem280 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book offers a unique methodological guide for social and marketing scholars interested in understanding and using digital methods to explore the processes of platformisation of consumer culture unfolding on digital media.
TöbbHosszú leírás:
This book offers a unique methodological guide for social and marketing scholars interested in understanding and using digital methods to explore the processes of platformisation of consumer culture unfolding on digital media. The book introduces the reader to key digital methods concepts, strategies, and techniques through a set of ad hoc case studies focused on the most prominent digital platforms (such as Facebook, Spotify, or TripAdvisor) as well as emerging trends in digital consumer culture (such as, the consumption of nostalgia, the radicalisation of taste, or ephemeral consumption).
TöbbTartalomjegyzék:
Acknowledgments, I. Introduction, II. Methodological Framework, Chapter 1: Consuming Nostalgia on Facebook, Chapter 2: YouTube and the Radicalisation (?) of Consumption, Chapter 3: The Platformisation of Music Genres on Spotify, Chapter 4: Exploring the Role of Fake News and Bots in Brand Communication on Twitter and Their Impact on Brand Value and Consumer Culture, Chapter 5: Instagram Influencers at the Crossroad between Publics and Communities, Chapter 6: Assessing the Impact of Kitchen Nightmares through TripAdvisor, Chapter 7: Thinking of the Same Place: the Trivialisation of the Sharing Economy on Airbnb, Chapter 8: Ephemeral Content and Ephemeral Consumption on TikTok, Conclusion, Bibliography, List of Figures, List of Tables, Index.
Több