• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Platformisation of Consumer Culture: A Digital Methods Guide

    The Platformisation of Consumer Culture by Caliandro, Alessandro; Gandini, Alessandro; Bainotti, Lucia;

    A Digital Methods Guide

    Sorozatcím: Digital Studies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 538 Ft (19 560 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 108 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 430 Ft (15 648 Ft + 5% áfa)

    20 538 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book offers a unique methodological guide for social and marketing scholars interested in understanding and using digital methods to explore the processes of platformisation of consumer culture unfolding on digital media.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book offers a unique methodological guide for social and marketing scholars interested in understanding and using digital methods to explore the processes of platformisation of consumer culture unfolding on digital media. The book introduces the reader to key digital methods concepts, strategies, and techniques through a set of ad hoc case studies focused on the most prominent digital platforms (such as Facebook, Spotify, or TripAdvisor) as well as emerging trends in digital consumer culture (such as, the consumption of nostalgia, the radicalisation of taste, or ephemeral consumption).

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgments, I. Introduction, II. Methodological Framework, Chapter 1: Consuming Nostalgia on Facebook, Chapter 2: YouTube and the Radicalisation (?) of Consumption, Chapter 3: The Platformisation of Music Genres on Spotify, Chapter 4: Exploring the Role of Fake News and Bots in Brand Communication on Twitter and Their Impact on Brand Value and Consumer Culture, Chapter 5: Instagram Influencers at the Crossroad between Publics and Communities, Chapter 6: Assessing the Impact of Kitchen Nightmares through TripAdvisor, Chapter 7: Thinking of the Same Place: the Trivialisation of the Sharing Economy on Airbnb, Chapter 8: Ephemeral Content and Ephemeral Consumption on TikTok, Conclusion, Bibliography, List of Figures, List of Tables, Index.

    Több