The Customer-Base Audit
The First Step on the Journey to Customer Centricity
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 44.00
-
21 021 Ft (20 020 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 102 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 919 Ft (18 018 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 021 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó University of Pennsylvania Press
- Megjelenés dátuma 2022. november 1.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9781613631614
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem218 oldal
- Méret 216x140 mm
- Súly 414 g
- Nyelv angol 408
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
As a leader in your organization, you will be very familiar with your organization's key financial statements and monthly management reports. You may have spent countless hours discussing budgets and expenditures.
But how much time have you spent reflecting on the fact that these revenues are generated by actual customers—the people who pull out their wallets and pay for your products and services? In The Customer-Base Audit: The First Step on the Journey to Customer Centricity, experts Peter Fader, Bruce Hardie, and Michael Ross start you on the path toward really getting to understand your customers' buying behavior as well as the health of your overall customer base.
A customer-base audit is a systematic review of the buying behavior of a firm's customers using data captured by its transaction systems. It will help you answer questions such as:
-- How healthy is your customer base? How realistic are your growth objectives?
-- How do your customers differ in terms of their behavior and value?
-- How has the quality of your customers changed over time?
-- What changes in customer behavior lie behind period-to-period changes in firm performance?
-- What is important to your high-value customers? Which products help you acquire and retain your best customers?
Fader, Hardie, and Ross present five ""lenses"" through which an executive can address questions like those above. The answers are often lurking in various parts of the organization, but it is rare to find all the relevant analyses in one place, let alone performed on a regular basis (as an audit should be). Yet without such a basic, systematic understanding of the foundations of the firm's primary source of cash flow, how can executives make informed decisions?
Fader, a Wharton professor, is the author of Customer Centricity and coauthor of The Customer Centricity Playbook, both of which have helped businesses radically rethink how they relate to customers. In this first step of the journey, Fader, Hardie, and Ross assist leaders in gaining a fundamental understanding of their customers' buying behavior—and thus their company as a whole.
The New Employment Contract
8 116 Ft
6 899 Ft