Augmented and Virtual Reality in the Metaverse
Sorozatcím: Springer Series on Cultural Computing;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 213.99
-
88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
- Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
88 752 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. május 12.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031577451
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem339 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XX, 339 p. 83 illus., 72 illus. in color. Illustrations, black & white 561
Kategóriák
Hosszú leírás:
This is the first research monograph to explore augmented and virtual reality in the context of the emerging metaverse, and their impact on the future of education, culture, art, society, heritage, healthcare, and other areas. It reveals how the two metaverse-enabling technologies are changing the world we live in by changing the educational experience, by influencing art, culture, and society, and by engaging artificial intelligence and other advanced technologies.
Dealing with a wide range of topics, it includes: possible metaverses for education; designing simulations and effective learning environments in the educational metaverse; immersive collaborative learning; storytelling and cinematic virtual reality in metaverses; immersion and sensory enrichment in the metaverse; archaeology of perception in metaverse environments; integrating AI and Large Language Models with immersive technologies; AR-enabled X-ray vision in immersive environments; metaverse-based approaches in urban planning; and many others. Written by a team of 46 researchers, practitioners, and artists from 11 countries world-wide (Australia, China, Estonia, Germany, Greece, Italy, Norway, Romania, Serbia, Spain, and USA), it offers readers an international perspective.
Intended as a starting point for exploring augmented and virtual reality in the metaverse context, this book will be essential reading not only for researchers, practitioners, technology developers, and artists, but also for students (graduates and undergraduates), and for anyone interested in the emerging fields of “metaverse augmented reality” and “metaverse virtual reality”.
Több
Tartalomjegyzék:
Part I: Changing the Educational Experience.- Part II: Influencing Art, Culture and Society.- Part III: Engaging Artificial Intelligence and Other Advanced Technologies.
Több
Sealed with a Curse
12 759 Ft
11 738 Ft