• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Business of Theatrical Design, Second Edition

    The Business of Theatrical Design, Second Edition by Moody, James;

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 14.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        7 161 Ft (6 820 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 1 074 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 087 Ft (5 797 Ft + 5% áfa)

    7 161 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan ideig nincs raktáron a kiadónál, rendelése nem javasolt.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Allworth
    • Megjelenés dátuma 2013. július 9.
    • Kötetek száma Trade Paperback

    • ISBN 9781621532408
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem304 oldal
    • Méret 228x152x152 mm
    • Súly 363 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Written by a leading design consultant and carefully updated with the latest information on the industry, this is the essential guide to earning a living, marketing skills, furthering a design career, and operating a business. With more than thirty years of backstage and behind-the-scenes experience in theater, film, television, concerts, and special events, James Moody shares his success secrets for the benefit of design students and working designers. Topics include:&&&160;

    • Finding and landing dream assignments
    • Negotiating fees
    • Setting up ideal working spaces
    • Building the perfect staff
    • Overcoming fears of accounting and record-keeping
    • Choosing the right insurance
    • Joining the right unions and professional organizations
    • And more&&&160;

    In addition to revealing how to get the great design jobs in traditional entertainment venues, the author shows designers how to think outside the box and seize creative, lucrative opportunities&&&8212;such as those in theme parks, in concert halls, and with architectural firms. Providing the keys for passionate, talented designers to become successful businesspeople, The Business of Theatrical Design is a must-read for novices and established professionals alike.

    Több