• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Selling: Building Partnerships, 5/e, with ACT! Express Software

    Selling: Building Partnerships, 5/e, with ACT! Express Software by Weitz, Barton A; Castleberry, Stephen B; Tanner, John F;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 102.06
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        48 759 Ft (46 437 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 876 Ft off)
      • Kedvezményes ár 43 883 Ft (41 793 Ft + 5% áfa)

    48 759 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 5
    • Kiadó McGraw-Hill
    • Megjelenés dátuma 2003. március 1.

    • ISBN 9780072866803
    • Kötéstípus Kötés ismeretlen
    • Terjedelem oldal
    • Méret 259x205x29 mm
    • Súly 1336 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Selling: Building Partnerships, 5/e, by Weitz, Castleberry, and Tanner is the first text to integrate the partnerships/relationship theme in the selling course. It presents selling theories and skills and encourages the students to practice applying them. This edition features a revision of the traditional selling process, a thorough description of the buying and partnering processes used by business firms and the changes occurring in these processes, how to build a career in selling, an emphasis on the role of the salesperson and highlights the way salespeople use technology to learn about, connect with, and build relationships with their customers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part One The Field of Selling

    Chapter 1: Selling and Salespeople

    Chapter 2: Building Partnering Relationships



    Part Two Knowledge and Skill Requirements

    Chapter 3: Ethical and Legal Issues in Selling

    Chapter 4: Buying Behavior and the Buying Process

    Chapter 5: Using Communication Principles to Build Relationships

    Chapter 6: Adaptive Selling for Relationship Building



    Part Three The Partnership Process

    Chapter 7: Prospecting

    Chapter 8: Planning the Sales Call

    Chapter 9: Making the Sales Call

    Chapter 10: Strengthening the Presentation

    Chapter 11: Responding to Objections

    Chapter 12: Obtaining Commitment

    Chapter 13: After the Sale: Building long-term Partnerships



    Part Four Special Applications

    Chapter 14: Formal Negotiating

    Chapter 15: Selling to Resellers



    Part Five The Salesperson as a Manager

    Chapter 16: Managing Your Time and Territory

    Chapter 17: Managing within Your Company

    Chapter 18: Managing Your Career

    Több

    Mostanában megtekintett
    previous
    Selling: Building Partnerships, 5/e, with ACT! Express Software

    Selling: Building Partnerships, 5/e, with ACT! Express Software

    Weitz, Barton A; Castleberry, Stephen B; Tanner, John F;

    48 759 Ft

    43 883 Ft

    Selling: Building Partnerships, 5/e, with ACT! Express Software

    Between Cooperation and Hostility: Multiple Identities in Ancient Judaism and the Interaction with Foreign Powers

    Achenbach, Reinhard; Berlin, Andrea M.; Grätz, Sebastian;, Albertz, Rainer; Wöhrle, Jakob; (ed.)

    47 775 Ft

    42 998 Ft

    next