• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Retailing Management

    Retailing Management by Levy, Michael; Weitz, Barton A;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 44.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 493 Ft (20 470 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 149 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 344 Ft (18 423 Ft + 5% áfa)

    21 493 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 7
    • Kiadó McGraw-Hill Higher Education
    • Megjelenés dátuma 2008. május 1.

    • ISBN 9780071284240
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem704 oldal
    • Méret 254x203x27 mm
    • Súly 1456 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Retailing Management by Levy and Weitz is the best-selling textbook in the retailing market.



    Retailing is a high tech, global, growth industry that provides challenging and rewarding career opportunities for college graduates. This book and its corresponding tools and exercises were written to expose students to the excitement of retailing and prepare them for a career in retailing and related fields.



    Known for its strategic look at retailing and current coverage, this new 7th edition continues to be organized around a model of strategic decision-making. One of the major advantages of the Levy/Weitz approach is the text’s readability, organization, and its emphasis on how students can come to grips with real retailing issues and be able to solve problems. The text’s logical organization around a decision-making process allows readers to learn about the process of strategic decisions first before moving on to decision implementation. The implementation decisions are broken down into merchandise management decisions and store management decisions, just as they would be in a real retailing setting.



    The text provides a balanced treatment of strategic, “how to,” and conceptual material, in a highly readable and interesting format. The seventh edition continues its cutting edge coverage on the latest topics and developments in retailing including globalization; customer relationship management programs; multi-channel retailing; supply chain management, the use of the Internet to improve operating efficiencies and customer service; and legal, ethical and cooperate social responsibility issues.. Students indicate that this text is a “good read” because of the numerous examples of retailers, their practices, the interesting retail facts in the margins, and eye catching design and layout.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Section I: The World of Retailing


    1: Introduction to the world of Retailing


    2: Types of Retailers


    3: Multichannel Retailing


    4: Customer Buying Behavior


    Section II: Retailing Strategy


    5: Retailing Market Strategy


    6: Financial Strategy


    7: Retail Locations


    8: Retail Site Location


    9: Human Resource Management


    10: Information Systems and Supply Chain Management


    11: Customer Relationship Management


    Section III: Merchandise Management


    12: Managing Merchandise assortments


    13: Merchandise Planning Systems


    14: Buying Merchandise


    15: Pricing


    16: Retail Communications Mix


    Section IV: Store Management


    17: Managing the Store


    18: Store Layout, Design, and Visual Merchandising


    19: Customer Service

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Retailing Management

    The Relationship Survival Kit

    Bailey, Lisa;Harris, Melinda

    7 035 Ft

    6 472 Ft

    Retailing Management

    The Helping Professional's Guide to Ethics: Theory in Practice

    Bryan, Valerie; Sanders, Scott; Kaplan, Laura E.;

    12 416 Ft

    11 175 Ft

    Retailing Management

    Retailing Management

    Levy, Michael; Weitz, Barton A;

    21 493 Ft

    19 344 Ft

    20% %kedvezmény
    Retailing Management

    Technological Innovation and Sustainability through AI: Cutting-Edge Solutions for a Sustainable Future

    Alaoui, El Arbi Abdellaoui; Koumetio Tekouabou, Cédric Stéphane; Hessane, Abdelaaziz;(ed.)

    57 330 Ft

    45 864 Ft

    20% %kedvezmény
    Retailing Management

    Sustainable Digital Technologies: Trends, Impacts, and Assessments

    Sharma, Vandana; Balusamy, Balamurugan; Sabharwal, Munish;(ed.)

    54 941 Ft

    43 953 Ft

    Retailing Management

    Measurement and Research Methods in International Marketing

    Sarstedt, Marko; Schwaiger, Manfred; Taylor, Charles R.; (ed.)

    43 470 Ft

    20% %kedvezmény
    Retailing Management

    Stanislavsky and Screen Actor Training

    Stamatiou, Evi; Carnicke, Sharon Marie; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    next