• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Positive Intervention for Pupils who Struggle at School: Creating a Modified Primary Curriculum

    Positive Intervention for Pupils who Struggle at School by Sonnet, Helen;

    Creating a Modified Primary Curriculum

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 29.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        14 327 Ft (13 645 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 865 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 462 Ft (10 916 Ft + 5% áfa)

    14 327 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2009. december 8.

    • ISBN 9780415551939
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem136 oldal
    • Méret 297x210 mm
    • Súly 385 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 22 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The tried and tested modified curriculum presented in this book provides the resources and information teachers need to ensure a happy and effective school experience for all children.

    Több

    Hosszú leírás:

    Positive Intervention for Pupils who Struggle at School provides the resources and information primary teachers need to ensure a happy and effective school experience for all children, particularly those who are seriously struggling. This tried and tested intervention is designed specifically for those children who have been through all the standard interventions, to no avail, and who are now in danger of being excluded.

    Explaining the thinking behind the suggested modified curriculum, this innovative book considers the reasons why certain children experience difficulties and looks at how this curriculum addresses their needs and enables them to develop personal, social and emotional skills. The activities are chosen to develop and enhance skills for learning, including listening, speaking, concentrating, a positive disposition and a willingness to take on new challenges.



    Helen Sonnet demonstrates how success has been achieved through this strategy and provides valuable information to help teachers to set up similar groups in their own schools, including how to:





    • ensure firm foundations for the group



    • select the children who will benefit most



    • establish the structures and routine of a successful group



    • assess the children’s progress



    • reintegrate children into their mainstream classes effectively.



    In line with government initiatives this important and effective intervention strategy can make the world of difference, giving teachers new, proven strategies to enable them to support children who are struggling in mainstream primary schools.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    @contents: Selected Contents: 1. How to use this book  2. The benefits of a modified curriculum  3. Selecting children  4. Case studies  5. An alternative curriculum  6. Providing a positive identity  7. Promoting positive behaviour  8. Enhancing the children’s learning skills  9. Developing social skills  10. Personal, social and emotional development  11. Using a themed approach  12. Working with parents  13. Final thoughts  14. Resources section

    Több