Playing with the Past
Sorozatcím: Human–Computer Interaction Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2011
- Kiadó Springer London
- Megjelenés dátuma 2012. december 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Previously published in hardcover
- ISBN 9781447125952
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem214 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 454 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXII, 214 p. Tables, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
How can we increase awareness and understanding of other cultures using interactive digital visualizations of past civilizations? In order to answer the above question, this book first examines the needs and requirements of virtual travelers and virtual tourists. Is there a market for virtual travel? Erik Champion examines the overall success of current virtual environments, especially the phenomenon of computer gaming. Why are computer games and simulations so much more successful than other types of virtual environments? Arguments that virtual environments are impeded by technological constraints or by a paucity of evaluation studies can only be partially correct, for computer games and simulations are also virtual environments. Many of the underlying issues are caused by a lack of engagement with the philosophical underpinnings of culture, presence and inhabitation, and there are few exemplars that engage the public with history and heritage using interactive media in a meaningfuland relevant manner. The intention of Playing With the Past is to help designers and critics understand the issues involved in creating virtual environments that promote and disseminate historical learning and cultural heritage through a close study of the interactive design principles at work behind both real and virtual places. Topics discussed include the design of virtual environments, and especially virtual heritage environments, virtual place-making, cultural presence, the pros and cons of game-style interaction, augmented reality projects, and appropriate evaluation methods. Virtual heritage environments discussed in the book include projects from Antarctica, Australia, Mexico, Malta, Egypt, Babylon, the Netherlands, Cambodia, and India.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introducing Virtual Travel.- 2. Virtual Environments.- 3.Virtual Places.- 4. Cultural and Social Presence.- 5. Game-Style Interaction.- 6. Playing With The Past.- 7. Augmenting the Present With the Past.- 8. Evaluating Virtual Heritage.- 9. Conclusion.- Index.
Több
Key to the New American Practical Arithmetic
6 947 Ft
6 391 Ft
The Science and Technology of Silicones and Silicone-Modified Materials
35 353 Ft
31 818 Ft