• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Otto Steinert, Pariser Formen: Katalog zur Ausstellung im Museum Folkwang, Essen, 2008

    Otto Steinert, Pariser Formen by Eskildsen, Ute;

    Katalog zur Ausstellung im Museum Folkwang, Essen, 2008

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 30.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 442 Ft (11 850 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 622 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 820 Ft (11 258 Ft + 5% áfa)

    12 442 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Gerhard Steidl Verlag
    • Megjelenés dátuma 2008. május 14.

    • ISBN 9783865216717
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem103 oldal
    • Méret 270xx mm
    • Súly 781 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk m. 55 Tritone-Taf.
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Dieser Band versammelt zahlreiche, bisher unveröffentlichte Fotografien Otto Steinerts, die zwischen 1948 und 1956 in Paris entstanden. Darin wird in eindrucksvoller Weise die Entwicklung einer genuinen Bildsprache erkennbar: Der wichtigste Protagonist der "subjektiven Fotografie" suchte intensiv nach Formen jenseits der Abbildung von Realität.
    An den Menschen und am geschäftigen Treiben in der französischen Hauptstadt ist Steinert wenig interessiert. Sein Blick richtet sich auf Strukturen, Rhythmen und das subtile Spiel von Licht und Schatten. Vor der Kulisse aus Straßenfluchten und Häuserfassaden erzählt er zwar auch vom Paris jener Zeit, doch die Menschen und Fahrzeuge werden zu Bewegungsunschärfen, wirken fremd und flüchtig-ungreifbar.
    Eine Reihe von Mehrfachbelichtungen und Luminogrammen, ungegenständlichen "Lichtzeichnungen", die u.a. an der Place de la Concorde entstanden, verdeutlicht, wie sich Steinerts Interesse schließlich ganz auf Verfremdung und Abstraktion verdichtete.

    Több
    0