Management Innovation and Big Data
Sorozatcím: Management for Professionals;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 69.54
-
28 841 Ft (27 468 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 768 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 073 Ft (21 974 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 841 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2023
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2024. április 22.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811992339
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9789811992308
- Terjedelem217 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XV, 217 p. 14 illus., 9 illus. in color. Illustrations, black & white 556
Kategóriák
Hosszú leírás:
Adhering to the combination of theoretical introduction and practical case introduction, this book summarizes the basic concepts and methods in management and big data analysis at home and abroad and introduces a large number of relevant practical cases, especially new cases in the Internet era, to help readers integrate theoretical knowledge into practical applications. The chapters of this book are interrelated and independent of each other, making it easy for the reader to study in pieces or to delve deeper into a particular topic of interest.
Covering an array of theories about management and big data at home and abroad, this book lays a solid foundation for being an authentic manager. It is organized into sections on decision-making, organization, leadership, control, innovation, and big data to fully dissect and summarize the basic concepts of these characters in management and to show the basic methods that managers can use to solve problems. Each section contains a large number of examples to demonstrate how entrepreneurs successfully manage their large companies and overcome the difficulties in the business, utilizing the corresponding management functions or big data technology. Further, in order to adapt to the development of the Internet era, this book also absorbs a lot of practice cases of management innovation and big data which have emerged in recent years based on advanced network platform and big data analysis. This book puts great emphasis on the innovative function of management, adding more comprehensive methods and more updated cases related to the Internet.
TöbbTartalomjegyzék:
Decision-making.- Organization.- Leadership.- Control.- Innovation.- Basic Concepts.- Decision-making.- Management Practice Cases.
Több