• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Made in Asia/America – Why Video Games Were Never (Really) about Us: Why Video Games Were Never (Really) About Us

    Made in Asia/America – Why Video Games Were Never (Really) about Us by Patterson, Christopher B.; Fickle, Tara;

    Why Video Games Were Never (Really) About Us

    Sorozatcím: Power Play: Games, Politics, Culture;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 96.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 864 Ft (43 680 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 586 Ft off)
      • Kedvezményes ár 41 278 Ft (39 312 Ft + 5% áfa)

    45 864 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MD – Duke University Press
    • Megjelenés dátuma 2024. március 5.
    • Kötetek száma Cloth over boards

    • ISBN 9781478026037
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem376 oldal
    • Méret 229x152x23 mm
    • Súly 604 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 29 illustrations
    • 544

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Made in Asia/America explores the key role video games play within the race makings of Asia/America. Its fourteen critical essays on games, ranging from Death Stranding to Animal Crossing, and five roundtables with twenty Asian/American game makers examine the historical entanglements of games, Asia, and America, and reveal the ways games offer new modes of imagining imperial violence, racial difference, and coalition. Shifting away from Eurocentric, white, masculinist takes on gaming, the contributors focus on minority and queer experiences, practices, and innovative scholarly methods to better account for the imperial circulation of games. Encouraging ambiguous and contextual ways of understanding games, the editors offer an “interactive” editorial method, a genre-expanding approach that encourages hybrid works of autotheory, queer of color theory, and conversation among game makers and scholars to generate divergent meanings of games, play, and “Asian America.”

    Contributors. Matthew Seiji Burns, Edmond Y. Chang, Naomi Clark, Miyoko Conley, Toby Đỗ, Anthony Dominguez, Tara Fickle, Sarah Christina Ganzon, Yuxin Gao, Domini Gee, Melos Han-Tani, Huan He, Matthew Jungsuk Howard, Rachael Hutchinson, Paraluman (Luna) Javier, Sisi Jiang, Marina Ayano Kittaka, Minh Le, Haneul Lee, Rachel Li, Christian Kealoha Miller, Patrick Miller, Keita C. Moore, Souvik Mukherjee, Christopher B. Patterson, Pamela (Pam) Punzalan, Takeo Rivera, Yasheng She, D. Squinkifer, Lien B. Tran, Prabhash Ranjan Tripathy, Emperatriz Ung, Gerald Voorhees, Yizhou (Joe) Xu, Robert Yang, Mike Ren Yi

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Made in Asia/America – Why Video Games Were Never (Really) about Us: Why Video Games Were Never (Really) About Us

    Advances in Sociology Research. Volume 42

    Jaworski, Jared A.; (ed.)

    106 055 Ft

    95 450 Ft

    Made in Asia/America – Why Video Games Were Never (Really) about Us: Why Video Games Were Never (Really) About Us

    Schulische Prävention im Bereich Verhalten

    Hennemann, Thomas; Hövel, Dennis; Casale, Gino;, Ellinger, Stephan; (ed.)

    11 613 Ft

    Made in Asia/America – Why Video Games Were Never (Really) about Us: Why Video Games Were Never (Really) About Us

    Wenn in sozialen Einrichtungen und Diensten gekocht wird: Aktualisierte und fachlich geprüfte Arbeitsversion für die Praxis im gemeinsamen Kochen und in Küchen der Gemeinschaftsgastronomie

    Deutsche Gesellschaft für Hauswirtschaft e.V.; Deutscher Caritasverband e.V.; Diakonie Deutschland - Evangelisches Werk für Diakonie und Entwicklung e.V.; (ed.)

    16 175 Ft

    15 366 Ft

    20% %kedvezmény
    Made in Asia/America – Why Video Games Were Never (Really) about Us: Why Video Games Were Never (Really) About Us

    Social Psychology of Health: Key Readings

    Salovey, Peter; Rothman, Alexander J.; (ed.)

    64 496 Ft

    51 597 Ft

    next