• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Made in Asia/America ? Why Video Games Were Never (Really) about Us: Why Video Games Were Never (Really) about Us

    Made in Asia/America ? Why Video Games Were Never (Really) about Us by Patterson, Christopher B.; Fickle, Tara;

    Why Video Games Were Never (Really) about Us

    Sorozatcím: Power Play: Games, Politics, Culture;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 99.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 103 Ft (47 718 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 010 Ft off)
      • Discounted price 45 094 Ft (42 946 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MD ? Duke University Press
    • Megjelenés dátuma 2024. március 5.
    • Kötetek száma Cloth over boards

    • ISBN 9781478026037
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem376 oldal
    • Méret 229x152x23 mm
    • Súly 604 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 29 illustrations
    • 593

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The contributors to Made in Asia/America explore the historical entanglements of video games, Asia, and America, showing how examining games offer new ways of imagining empire, race, and coalition.

    Több

    Hosszú leírás:

    Made in Asia/America explores the key role video games play within the race makings of Asia/America. Its fourteen critical essays on games, ranging from Death Stranding to Animal Crossing, and five roundtables with twenty Asian/American game makers examine the historical entanglements of games, Asia, and America, and reveal the ways games offer new modes of imagining imperial violence, racial difference, and coalition. Shifting away from Eurocentric, white, masculinist takes on gaming, the contributors focus on minority and queer experiences, practices, and innovative scholarly methods to better account for the imperial circulation of games. Encouraging ambiguous and contextual ways of understanding games, the editors offer an “interactive” editorial method, a genre-expanding approach that encourages hybrid works of autotheory, queer of color theory, and conversation among game makers and scholars to generate divergent meanings of games, play, and “Asian America.”

    Contributors. Matthew Seiji Burns, Edmond Y. Chang, Naomi Clark, Miyoko Conley, Toby Đ?, Anthony Dominguez, Tara Fickle, Sarah Christina Ganzon, Yuxin Gao, Domini Gee, Melos Han-Tani, Huan He, Matthew Jungsuk Howard, Rachael Hutchinson, Paraluman (Luna) Javier, Sisi Jiang, Marina Ayano Kittaka, Minh Le, Haneul Lee, Rachel Li, Christian Kealoha Miller, Patrick Miller, Keita C. Moore, Souvik Mukherjee, Christopher B. Patterson, Pamela (Pam) Punzalan, Takeo Rivera, Yasheng She, D. Squinkifer, Lien B. Tran, Prabhash Ranjan Tripathy, Emperatriz Ung, Gerald Voorhees, Yizhou (Joe) Xu, Robert Yang, Mike Ren Yi

    1: Mixed Connections / Emperathriz Ung, Patrick Miller, Minh Le, and Matthew Seiji Burns  27
    1. Gaming while Asian / Edmond Y. Chang  35
    2. The Asiatic and the Anti-Asian Pandemic On Paradise Killer / Christopher B. Patterson  52
    3. Asian, Adjacent: Utopian Longing and Model Minority Mediation in Disco Elysium / Takeo Rivera  66
    Part 2. Playable Bodies
    Designer Roundtable

    Több