
Made in Asia/America
Why Video Games Were Never (Really) About Us
Sorozatcím: Power Play: Games, Politics, Culture;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 92.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 395 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 558 Ft (37 674 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
43 953 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Duke University Press
- Megjelenés dátuma 2024. április 12.
- Kötetek száma Cloth over boards
- ISBN 9781478026037
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem376 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 658 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 29 illustrations 553
Kategóriák
Hosszú leírás:
Made in Asia/America explores the key role video games play within the race makings of Asia/America. Its fourteen critical essays on games, ranging from Death Stranding to Animal Crossing, and five roundtables with twenty Asian/American game makers examine the historical entanglements of games, Asia, and America, and reveal the ways games offer new modes of imagining imperial violence, racial difference, and coalition. Shifting away from Eurocentric, white, masculinist takes on gaming, the contributors focus on minority and queer experiences, practices, and innovative scholarly methods to better account for the imperial circulation of games. Encouraging ambiguous and contextual ways of understanding games, the editors offer an ?interactive? editorial method, a genre-expanding approach that encourages hybrid works of autotheory, queer of color theory, and conversation among game makers and scholars to generate divergent meanings of games, play, and ?Asian America.?
Contributors. Matthew Seiji Burns, Edmond Y. Chang, Naomi Clark, Miyoko Conley, Toby
Tartalomjegyzék:
Acknowledgments xi
Introduction: Asia / Games \ America / Tara Fickle and Christopher B. Patterson 1
Part 1. Gaming Orientalism
Designer Roundtable #1: Mixed Connections / Emperathriz Ung, Patrick Miller, Minh Le, and Matthew Seiji Burns 27
1. Gaming while Asian / Edmond Y. Chang 35
2. The Asiatic and the Anti-Asian Pandemic On Paradise Killer / Christopher B. Patterson 52
3. Asian, Adjacent: Utopian Longing and Model Minority Mediation in Disco Elysium / Takeo Rivera 66
Part 2. Playable Bodies
Designer Roundtable #2: Choose Your Mothership / Sisi Jiang, Domini Gee, Toby