Lifestyle Entrepreneurship in Tourism
Innovations, Sustainability, and Marketing Practices
Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. április 17.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031893902
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem101 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 101 p. 21 illus., 14 illus. in color. Illustrations, black & white 654
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
This book delves into the emerging field of tourism lifestyle entrepreneurship exploring its unique characteristics, challenges, and contributions to the tourism industry and broader economy. Designed for both academic researchers and aspiring entrepreneurs, this book provides a nuanced understanding of the motivations, innovations, and sustainability practices that define this sector. It examines the distinct qualities that set lifestyle entrepreneurs apart from traditional business owners, highlighting their pursuit of personal fulfilment and work-life balance alongside financial success.
The book covers essential topics such as the crucial role of human and social capital, stakeholder engagement, and community involvement in fostering innovation and sustainable growth. A significant focus is placed on sustainability showcasing how lifestyle entrepreneurs are integrating environmental and social responsibility into their business models, contributing to a more ethical and sustainable tourism future. The book also addresses the specific marketing and promotional strategies employed by these entrepreneurs to establish a unique identity, differentiate themselves in a crowded market, and contribute to the development of their chosen destinations. It also features real-world case studies illustrating practical applications of concepts and discussion questions to encourage critical thinking.
" TöbbTartalomjegyzék:
.- 1. introduction.
.- 2. Who are lifestyle entrepreneurs in tourism?.
.- 3. The spark of innovation.
.- 4. Real sustainability.
.- 5. Marketing and promotion.
.- 6. Navigating troubled times.
Több
Das Goldene Buch der Fußball-Weltmeisterschaft: Mit WM 2014
14 101 Ft
13 396 Ft
Marriah's Easter Egg Hunt
3 162 Ft
2 909 Ft
Firmitas, Utilitas, Venustas: Architecture and Society
38 157 Ft
35 104 Ft