• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Lifestyle Entrepreneurship in Tourism: Innovations, Sustainability, and Marketing Practices

    Lifestyle Entrepreneurship in Tourism by Dias, Álvaro;

    Innovations, Sustainability, and Marketing Practices

    Sorozatcím: SpringerBriefs in Business;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. április 17.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031893902
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem101 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XI, 101 p. 21 illus., 14 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 654

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    This book delves into the emerging field of tourism lifestyle entrepreneurship exploring its unique characteristics, challenges, and contributions to the tourism industry and broader economy. Designed for both academic researchers and aspiring entrepreneurs, this book provides a nuanced understanding of the motivations, innovations, and sustainability practices that define this sector. It examines the distinct qualities that set lifestyle entrepreneurs apart from traditional business owners, highlighting their pursuit of personal fulfilment and work-life balance alongside financial success.

    The book covers essential topics such as the crucial role of human and social capital, stakeholder engagement, and community involvement in fostering innovation and sustainable growth. A significant focus is placed on sustainability showcasing how lifestyle entrepreneurs are integrating environmental and social responsibility into their business models, contributing to a more ethical and sustainable tourism future. The book also addresses the specific marketing and promotional strategies employed by these entrepreneurs to establish a unique identity, differentiate themselves in a crowded market, and contribute to the development of their chosen destinations. It also features real-world case studies illustrating practical applications of concepts and discussion questions to encourage critical thinking.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    .- 1. introduction.

    .- 2. Who are lifestyle entrepreneurs in tourism?.

    .- 3. The spark of innovation.

    .- 4. Real sustainability.

    .- 5. Marketing and promotion.

    .- 6. Navigating troubled times.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Lifestyle Entrepreneurship in Tourism: Innovations, Sustainability, and Marketing Practices

    Das Goldene Buch der Fußball-Weltmeisterschaft: Mit WM 2014

    Beyer, Bernd-M.; Marschik, Matthias; Forster, David;, Beyer, Bernd-M.; Schulze-Marmeling, Dietrich; (ed.)

    14 101 Ft

    13 396 Ft

    Lifestyle Entrepreneurship in Tourism: Innovations, Sustainability, and Marketing Practices

    Marriah's Easter Egg Hunt

    Jones, Jack Jr.

    3 162 Ft

    2 909 Ft

    Lifestyle Entrepreneurship in Tourism: Innovations, Sustainability, and Marketing Practices

    SHY - Band 25 mit Sammelschuber

    Miki, Bukimi;

    4 977 Ft

    4 728 Ft

    Lifestyle Entrepreneurship in Tourism: Innovations, Sustainability, and Marketing Practices

    Firmitas, Utilitas, Venustas: Architecture and Society

    Hanser, David; Morgan, Cheryl; Homer, Jeanne;

    38 157 Ft

    35 104 Ft

    Lifestyle Entrepreneurship in Tourism: Innovations, Sustainability, and Marketing Practices

    Escaramuza

    Jaeggi, Constance

    22 863 Ft

    21 035 Ft

    next