-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 92.00
-
43 953 Ft (41 860 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 791 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 162 Ft (33 488 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
43 953 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2025. január 7.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781538181423
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem260 oldal
- Méret 254x177.8 mm
- Súly 526 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 6 BW Photos, 10 Tables, 1 Textbox 618
Kategóriák
Hosszú leírás:
Leaning into Value: Becoming a User-Focused Museum provides guidance to museum leaders struggling to navigate today's often tumultuous, ever-changing economic, political, leisure and educational landscape. Provided is a concrete framework for maximizing institutional success, a continuous Value Realization process that enables museum leaders to effectively: 1) Calibrate the needs and interests of their current and potential users; 2) Articulate how and why they create value so they can foster enduring relationships with users; 3) Create an ever-evolving series of products and services that consistently deliver unique value to an ever-more diverse set of constituencies; and finally, 4) Validate their activities through empirical processes that promote evidence-based decision making and catalyze measurable, year-on-year improvements in their organization's community value.
Több
Talking Back to OCD: The Program That Helps Kids and Teens Say No Way -- and Parents Say Way to Go
22 927 Ft
20 634 Ft
Augmented Reality Art: From an Emerging Technology to a Novel Creative Medium
39 376 Ft
34 651 Ft