• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Leaning Into Value: Becoming a User-Focused Museum

    Leaning Into Value by Falk, John H.;

    Becoming a User-Focused Museum

    Sorozatcím: American Alliance of Museums;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 92.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        43 953 Ft (41 860 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 791 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 162 Ft (33 488 Ft + 5% áfa)

    43 953 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2025. január 7.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9781538181423
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem260 oldal
    • Méret 254x177.8 mm
    • Súly 526 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 BW Photos, 10 Tables, 1 Textbox
    • 618

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Leaning into Value: Becoming a User-Focused Museum provides guidance to museum leaders struggling to navigate today's often tumultuous, ever-changing economic, political, leisure and educational landscape. Provided is a concrete framework for maximizing institutional success, a continuous Value Realization process that enables museum leaders to effectively: 1) Calibrate the needs and interests of their current and potential users; 2) Articulate how and why they create value so they can foster enduring relationships with users; 3) Create an ever-evolving series of products and services that consistently deliver unique value to an ever-more diverse set of constituencies; and finally, 4) Validate their activities through empirical processes that promote evidence-based decision making and catalyze measurable, year-on-year improvements in their organization's community value.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Leaning Into Value: Becoming a User-Focused Museum

    Toward a Hayekian Theory of Social Change

    Boettke, Peter J.; Dekker, Erwin; Schoelandt, Chad Van

    38 697 Ft

    30 958 Ft

    20% %kedvezmény
    Leaning Into Value: Becoming a User-Focused Museum

    Cocoa and Coffee Fermentations

    Schwan, Rosane F.; Fleet, Graham H.; (ed.)

    105 105 Ft

    84 084 Ft

    Leaning Into Value: Becoming a User-Focused Museum

    The Cambridge Handbook of Lawyering in the Digital Age

    DiMatteo, Larry A.; Janssen, André; Ortolani, Pietro;(ed.)

    104 149 Ft

    93 735 Ft

    Leaning Into Value: Becoming a User-Focused Museum

    Diskurs in der Sonderpädagogik: Widerstreitende Positionen

    Gottwald, Dr. Claudia; Jeltsch-Schudel, Barbara; Kuhn, Dr. Andreas;, Grosche, Michael; Gottwald, Claudia; Trescher, Hendrik; (ed.)

    8 253 Ft

    next