Kinfolk Volume 58
-
13% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 22.00
-
10 510 Ft (10 010 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 13% (cc. 1 366 Ft off)
- Kedvezményes ár 9 144 Ft (8 709 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 510 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Kinfolk
- Megjelenés dátuma 2025. december 9.
- ISBN 9781941815625
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 295x229 mm
- Súly 350 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 200 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
In Issue Fifty-Eight, Kinfolk examines our relationship with money - not as currency or an endgame, but as an emotional force that shapes how we live and who we become. Writer Otegha Uwagba reflects on financial independence and the widening divide between those who inherit wealth and those who don't, and Hettie O'Brien meets the recipients of extreme intergenerational wealth and finds that privilege doesn't always bring peace of mind. Meanwhile Elie Hassenfeld of GiveWell explains how his empirical approach to philanthropy measures the real impact of giving, and HTSI editor Jo Ellison offers her perspective on 'how to spend it.' Elsewhere, we offer alternative routes into an abundance mindset: We meet five Scandinavian business leaders reshaping their companies around values beyond profit; our fashion editorial pays homage to the idea that the greatest wealth of all is health; and chef Sophie Wyburd proffers probably the only way to get rich quick - in the kitchen, thanks to her five indulgent new recipes for winter. Since 2011, Kinfolk has become a leading art and culture magazine devoted to design, architecture, interiors, fashion and slow living. Sold in over 100 countries and published in three languages, Kinfolk makes the perfect coffee table magazine or gift for creatives - a beautifully photographed lifestyle publication for readers seeking meaning, connection and creative inspiration.
Több