• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Islamic Tourism ? Management of Travel Destinations: Management of Travel Destinations

    Islamic Tourism ? Management of Travel Destinations by Jamal, Ahmad; Griffin, Kevin; Raj, Razaq;

    Management of Travel Destinations

    Sorozatcím: CABI Religious Tourism and Pilgrimage Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 51.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 795 Ft (23 614 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 480 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 315 Ft (21 253 Ft + 5% áfa)

    24 795 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó CABI
    • Megjelenés dátuma 2018. december 14.

    • ISBN 9781786394132
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 250x177x26 mm
    • Súly 888 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Islamic tourism is an increasingly important market sector. This book provides practical applications, models and illustrations of religious tourism and pilgrimage management from a variety of international perspectives, supported by case studies.

    Több

    Hosszú leírás:

    Islamic tourism is not purely motivated by religion; it also includes participants pursuing similar leisure experiences to non-Muslims, within the parameters set by Islam. Destinations are therefore not necessarily locations where Shari'a or full Islamic law is enforced.

    Demand for Islamic tourism destinations is increasing as the Muslim population expands, with the market forecast to be worth around US$238 billion. This book explores the ever-widening gap between the religious, tourism, management and education sectors. It provides practical applications, models and illustrations of religious tourism and pilgrimage management from a variety of international perspectives, and introduces theories and models in an accessible structure. The book:

    - Includes a range of contemporary case studies of religious and pilgrimage activities.
    - Covers ancient, sacred and emerging tourist destinations.
    - Reviews new forms of pilgrimage, faith systems and quasi-religious activities.

    This book offers an engaging assessment of the linkages and interconnections between Muslim consumers and the places they visit. It provides an important analysis for researchers of religious tourism, pilgrimage and related subjects.

    Több