• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Intercultural Dialogue in the European Education Policies by Lähdesmäki, Tuuli; Koistinen, Aino-Kaisa; Ylönen, Susanne C.;

    A Conceptual Approach

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2020. március 24.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030415167
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem114 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 454 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 114 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 48

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This open access book analyses intercultural dialogue as a concept, policy and ideal in European education policy documentation. The core European transnational organizatons – the Council of Europe and the European Union – have actively promoted policies to engender inclusive societies and respond to challenges that diversification may entail. This book, in turn, offers suggestions for improving education policies in super-diversified Europe and beyond, where there is an increasing need for cultural understanding and constructive dialogue. The authors utilize concept analysis to reveal how these organizations seek to deal with dialogue between cultures, as well as weight given to cultural differences and intercultural encounters. This book will be of interest and value to scholars of intercultural dialogue and European education policies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface.- Chapter 1. Introduction: What is intercultural dialogue and why is it needed in Europe today?.- Chapter 2. Data and methods: A conceptual approach to intercultural dialogue.- Chapter 3. Definitions and contexts of intercultural dialogue within European policy documents.- Chapter 4. Analysing intercultural dialogue through conceptual densities.- Chapter 5. Affective rhetoric and 'sticky concepts' in European education policy documents.- Chapter 6. Conclusions and suggestions for improving European education policies.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    The Social Dimension of Higher Education in Europe: Issues, Strategies and Good Practices for Inclusion

    Gairín, Joaquín; Rodríguez-Gómez, David; Dovigo, Fabio; (ed.)

    51 014 Ft

    46 933 Ft

    20% %kedvezmény
    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Lähdesmäki, Tuuli; Koistinen, Aino-Kaisa; Ylönen, Susanne C.

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Postharvest Loss and Waste Management of Horticultural Produce: From Farm to Fork

    Mohammad, Zahra H.; Ahmad, Faizan; Ibrahim, Salam A.; (ed.)

    67 600 Ft

    60 840 Ft

    20% %kedvezmény
    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Eco-Friendly Fiber Reinforced Polymer Composite Materials: Characterization, Applications, and Life Cycle Analysis

    Rangappa, Sanjay Mavinkere; Siengchin, Suchart; Leao, Alcides; Kozlowski, Ryszard M.

    98 706 Ft

    78 965 Ft

    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Das Weihnachtsliederbuch: Mit Zeichnungen von Tomi Ungerer

    Ungerer, Tomi; , Diekmann, Anne; (ed.)

    5 806 Ft

    5 516 Ft

    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Fundamentals of Chest Radiology

    Meholic, Andrew; Ketai, Loren; Lofgren, Richard;

    26 523 Ft

    23 075 Ft

    Intercultural Dialogue in the European Education Policies: A Conceptual Approach

    Human Health Risk Assessment and Management: Development of a predictive In-silico tool

    Dwivedi, Lavkush; Pant, A. B.; Singh, Rambir;

    20 322 Ft

    19 307 Ft

    next