• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    Integrated Marketing Communication by Flynn, Thomas R.; Smith, James R.; Earnheardt, Adam C.;

    A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 122.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        50 599 Ft (48 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 4 048 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 552 Ft (44 335 Ft + 5% áfa)

    50 599 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Kendall Hunt Publishing Company
    • Megjelenés dátuma 2019. december 30.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781524943820
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem277 oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Presents a data-driven, consumer centric approach that's in sync with today's always-on integrated marketing communication (IMC) environment. Based on the author's work experience in IMC and related fields, the publication focuses on the most durable principles of IMC, stressing best industry practices.

    Több

    Hosszú leírás:

    The entire Integrated Marketing Communication ecosystem is alive 24/7 every day of the year. Data skills and knowing metrics are more important than ever.

    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era&&&160;is a data-driven, consumer centric approach that&&&39;s in sync with today&&&39;s always-on IMC environment. Based on the author&&&39;s work experience in IMC and related fields, the publication focuses on the most durable principles of IMC, stressing best industry practices, such as: digital transformation, the consumer journey with touchpoints, enhancing the consumer experience, and the value exchange.

    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era:

    • Integrates the three foundational IMC documents&&&8212;consumer profile, creative brief and media plan.
    • Presents and identifies critical metrics for the usage of digital tools: digital display ads, content marketing, ecommerce, email, mobile, search, social, social analytics, and streaming audio and video.
    • Details budgeting, data analysis and creative strategies&&&8212;plus the tactics to yield success.
    • Explains how to apply strategic and theoretical approaches to message creation.
    • Describes marketing and messaging automation software that powers data driven IMC&&&8212;cloud marketing platforms, programmatic media buying,
    • Helps readers to talk-the-talk! The title uses language and terms as they are applied in the marketplace.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    Flynn, Thomas R.; Smith, James R.; Earnheardt, Adam C.;

    50 599 Ft

    46 552 Ft

    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    Biofisica dei canali del sodio attivati dal voltaggio: Una finestra sulle neuroscienze

    de Oliveira Silva, Anita; de Moraes, Éder Ricardo;

    14 889 Ft

    14 145 Ft

    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    Immanuel Kants Religionsphilosophie

    Löwer, Jonathan;

    7 465 Ft

    7 092 Ft

    20% %kedvezmény
    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    Trans Reproductive and Sexual Health: Justice, Embodiment and Agency

    Riggs, Damien W.; Ussher, Jane M.; Robinson, Kerry H.; Rosenberg, Shoshana; (ed.)

    17 671 Ft

    14 137 Ft

    20% %kedvezmény
    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    The Pocket Manual of OMT: Osteopathic Manipulative Treatment for Physicians

    Essig-Beatty, David R.; Li, To-Shan; Steele, Karen M.;

    38 979 Ft

    31 183 Ft

    Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era

    Doctor Who: Human Nature: A 7th Doctor novel

    Cornell, Paul;

    12 036 Ft

    10 230 Ft

    next