Integrated Marketing Communication
A Consumer-Centric Approach for the Digital Era
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 122.00
-
50 599 Ft (48 190 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 4 048 Ft off)
- Kedvezményes ár 46 552 Ft (44 335 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
50 599 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Kendall Hunt Publishing Company
- Megjelenés dátuma 2019. december 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781524943820
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem277 oldal
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Presents a data-driven, consumer centric approach that's in sync with today's always-on integrated marketing communication (IMC) environment. Based on the author's work experience in IMC and related fields, the publication focuses on the most durable principles of IMC, stressing best industry practices.
TöbbHosszú leírás:
The entire Integrated Marketing Communication ecosystem is alive 24/7 every day of the year. Data skills and knowing metrics are more important than ever.
Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era&&&160;is a data-driven, consumer centric approach that&&&39;s in sync with today&&&39;s always-on IMC environment. Based on the author&&&39;s work experience in IMC and related fields, the publication focuses on the most durable principles of IMC, stressing best industry practices, such as: digital transformation, the consumer journey with touchpoints, enhancing the consumer experience, and the value exchange.
Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era:
- Integrates the three foundational IMC documents&&&8212;consumer profile, creative brief and media plan.
- Presents and identifies critical metrics for the usage of digital tools: digital display ads, content marketing, ecommerce, email, mobile, search, social, social analytics, and streaming audio and video.
- Details budgeting, data analysis and creative strategies&&&8212;plus the tactics to yield success.
- Explains how to apply strategic and theoretical approaches to message creation.
- Describes marketing and messaging automation software that powers data driven IMC&&&8212;cloud marketing platforms, programmatic media buying,
- Helps readers to talk-the-talk! The title uses language and terms as they are applied in the marketplace.
Integrated Marketing Communication: A Consumer-Centric Approach for the Digital Era
50 599 Ft
46 552 Ft