• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Increasing Naturalness in the Language Learning Classroom: Towards a Corpus-Informed Principled Communicative Approach

    Increasing Naturalness in the Language Learning Classroom by Szita, Szilvia;

    Towards a Corpus-Informed Principled Communicative Approach

    Sorozatcím: Routledge Applied Corpus Linguistics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This volume links corpus research to classroom practice and critically assesses how the integration of a corpus-informed methodology affects pedagogical choices, teaching materials and classroom activities.

    Több

    Hosszú leírás:

    This volume links corpus research to classroom practice and critically assesses how the integration of a corpus-informed methodology affects pedagogical choices, teaching materials and classroom activities. Focusing on the language classroom, and drawing on examples from English, French, German and Hungarian, this book demonstrates that such methodology is applicable to languages with very different properties.


    Drawing on both larger, general and smaller, more specialised corpora, including both spoken and written data, this volume:



    • presents the key features of natural language according to corpus linguistics, establishing principles and methods to observe and practice natural-sounding language use

    • suggests the characteristics of a coherent, corpus-informed methodology and contrasts this with existing methodologies

    • explores ways in which this methodology can enhance language learning and discusses the types of activities that are most effective

    • explains how this methodology be integrated into teacher training

    Bridging the long-persisting gap between corpus-informed language teaching research and applied classroom reform, this book is key reading for researchers in applied linguistics and language pedagogy, as well as teacher trainers and practitioners.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    INTRODUCTION


    Több