Heritage Entrepreneurship
Cultural and Creative Pursuits in Business Management
Sorozatcím: Palgrave Studies in Global Entrepreneurship;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 181.89
-
75 438 Ft (71 846 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 088 Ft off)
- Kedvezményes ár 60 351 Ft (57 477 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
75 438 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2024. január 19.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811951510
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9789811951480
- Terjedelem169 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 247 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 169 p. 36 illus., 31 illus. in color. Illustrations, black & white 530
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book explores cultural and creative processes as they occur in a heritage setting, and how they can be applied to business projects. More specifically, the chapters take a detailed look at the importance of culture in entrepreneurial pursuits regarding heritage matters. This involves focusing on how culture is embedded within heritage entrepreneurship and the distinctive comparative advantages of taking a cultural approach to business. The role of entrepreneurial environments in terms of accepting creativity is highlighted, thereby making a new contribution to the study of heritage entrepreneurship. The book also elaborates on how heritage entrepreneurs are embedded in an entrepreneurial ecosystem that consists of a number of different stakeholders.
In doing so, the book provides an interdisciplinary perspective about the ways culture, creativity and heritage combine in order to produce novel entrepreneurial contributions. It speaks to researchers, practitioners and policymakers interested in heritage entrepreneurship, enabling them to gain ideas for their work, and to move the field forward with a better understanding of heritage entrepreneurship.Több
Tartalomjegyzék:
1. Towards a theory of heritage entrepreneurship.- 2. Government Initiatives and Social Entrepreneurship in Thailand: Exploring the Role of Pracharath Rak Samakee Social Enterprise Scheme (ประชารัฐรักสามัคคี) and the Way Forward.- 3. Social-driven innovation in tourism: a perspective on soft attributes of an entrepreneurial ecosystem.- 4. Strategies for innovation among Indonesian family firms.- 5. Exploring the relationship between informality and entrepreneurial ecosystem: A bibliometric analysis.- 6. The impact of the SARS-CoV-2 pandemic on tourism in Alpine areas of Switzerland.- 7. World heritage sites in Italy.- 8. World heritage sites in the United States.- 9. Heritage entrepreneurship: Future trends.
Több
Bobbi Brown Makeup Manual: For Everyone from Beginner to Pro
7 161 Ft
6 445 Ft