• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Flexible Mindsets in Schools: Channelling Brain Power for Critical Thinking, Complex Problem-Solving and Creativity

    Flexible Mindsets in Schools by Dunstan, Julie; Cole, Susannah;

    Channelling Brain Power for Critical Thinking, Complex Problem-Solving and Creativity

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 25.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 416 Ft (11 825 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 483 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 933 Ft (9 460 Ft + 5% áfa)

    12 416 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2021. november 30.

    • ISBN 9781032069777
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 25 Illustrations, black & white; 25 Line drawings, black & white; 23 Tables, black & white
    • 216

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Flexible Mindsets in Schools abandons painstaking evolution in favour of a bold, transformative revolution. It blends research and easily implementable practice to drive solutions that give learners and educators the freedom to become self-directed: to unleash questioning, problem-solving and creativity.

    Több

    Hosszú leírás:

    Flexible Mindsets in Schools abandons painstaking evolution in favour of a bold, transformative revolution. It blends research and easily implementable practice to drive solutions that give learners and educators the freedom to become self-directed: to unleash questioning, problem-solving and creativity.



    This key text explores how to blend existing and new practices and unlock the potential of student agency as the pathway towards resilience and adaptation. The Flexible Mindsets Model fuses three components that rely on each other to drive self-directed learning: metacognition, "I CAN" mindset messages and executive function processes. This book presents a roadmap for how to create an environment and culture where learners are aware of what works when, feel safe to take learning-related risks, believe that they are capable and have the tools they need to learn.



    Flexible Mindsets in Schools will give educators hope that there is a way to revolutionise education to meet the needs of students during these uncertain times by taking small, manageable steps.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Opening: Why Channel Brainpower for the 3C’s?  SECTION I. FLEXIBLE MINDSETS: WHERE DO WE BEGIN?  Chapter 1. What is a Flexible Mindset? The Journey of Self-directed Learning  Chapter 2. What is the Mechanism for Flexible Mindsets? Productive Puzzling and Curiosity  SECTION II. PRODUCTIVE PUZZLING CONDITIONS FOR TRANSFORMING MINDSETS  Chapter 3. How do Fixed Mentalities Close the Window for Learning?  Chapter 4. Building Trusting Relationships to Open the Window for Learning (Condition 1)  Chapter 5. The Superstructure of Productive Puzzling (Conditions 2, 3, 4 and 5)  SECTION III. PRODUCTIVE PUZZLING IN ACTION: HOW DO WE TARGET THE 3C’s?  Chapter 6. Critical Thinking: Does it make sense?  Chapter 7. Complex Problem-Solving: What else can we try?  Chapter 8. Creativity: What are the Possibilities?  SECTION IV. FLEXIBLE MINDSETS FOR EQUITABLE EDUCATION: HOW CAN WE USE THE 3C's FOR THE BENEFIT OF ALL LEARNERS?  Chapter 9. Equitable Classrooms for Teaching the 3C’s in the Context of Uncertainty  Chapter 10. System Disruption for Equitable Education  Glossary  Appendix A: The Flexible Mindsets Spiral of Reflective Learning  Appendix B: Metacognitive Insights Survey (MIS)  Appendix C: Flexible Learning Activation Checklist (FLAC)

    Több