• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Epic Sound: Music in Postwar Hollywood Biblical Films

    Epic Sound by Meyer, Stephen C.;

    Music in Postwar Hollywood Biblical Films

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 64.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 576 Ft (29 120 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 058 Ft off)
      • Kedvezményes ár 27 518 Ft (26 208 Ft + 5% áfa)

    30 576 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Indiana University Press
    • Megjelenés dátuma 2014. november 27.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780253014436
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Lásd még 9780253014511
    • Terjedelem288 oldal
    • Méret 229x153 mm
    • Súly 581 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 11 b&w illus., 57 music exx.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Lavish musical soundtracks contributed a special grandeur to the new widescreen, stereophonic sound movie experience of postwar biblical epics such as Samson and Delilah, Ben-Hur, and Quo Vadis. In Epic Sound, Stephen C. Meyer shows how music was utilized for various effects, sometimes serving as a vehicle for narrative plot and at times complicating biblical and cinematic interpretation. In this way, the soundscapes of these films reflected the ideological and aesthetic tensions within the genre, and more generally, within postwar American society. By examining key biblical films, Meyer adeptly engages musicology with film studies to explore cinematic interpretations of the Bible during the 1940s through the 1960s.



    "An ambitious and fascinating book." ?James Buhler, The University of Texas at Austin

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements
    Note to Readers
    Introduction
    1. A Biblical Story, for the Post-World-War II Generation?: Victor Young's Music for DeMille's Samson and Delilah
    2. Turning Away from "Concocted Spectacle": Alfred Newman's Score for David and Bathsheba
    3. Spectacle and Authenticity in Miklós Rózsa's Quo Vadis Score
    4. Novel and Film, Music and Miracle: Alfred Newman's Score to The Robe
    5. Spirit and Empire: Elmer Bernstein's Score to The Ten Commandments
    6. The Law of Genre and the Music for Ben-Hur
    7. King of Kings and the Problem of Repetition
    8. Suoni nuovi, suoni antichi: The Soundscapes of Barabbas
    9. Universality, Transcendence, and Collapse: Music and The Greatest Story Ever Told
    Epilogue
    Notes
    Bibliography
    Index

    Több