Dragon's Lair and the Fantasy of Interactivity
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 77.00
-
36 786 Ft (35 035 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 357 Ft off)
- Kedvezményes ár 29 429 Ft (28 028 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
36 786 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2022. június 21.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781793636034
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem150 oldal
- Méret 227.33x160.27x15.494 mm
- Súly 413 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 26 b/w illustrations; Illustrations, unspecified 264
Kategóriák
Hosszú leírás:
Perhaps no arcade game is so nostalgically remembered, yet so critically bemoaned, as Dragon's Lair. A bit of a technological neanderthal, the game implemented a unique combination of videogame components and home video replay, garnering great popular media and user attention in a moment of contracted economic returns and popularity for the videogame arcade business. But subsequently, writers and critics have cast the game aside as a cautionary tale of bad game design. In Dragon's Lair and the Fantasy of Interactivity, MJ Clarke revives Dragon's Lair as a fascinating textual experiment interlaced with powerful industrial strategies, institutional discourse, and textual desires around key notions of interactivity and fantasy. Constructing a multifaceted historical study of the game that considers its design, its makers, its recording medium, and its in-game imagery, Clarke suggests that the more appropriate metaphor for Dragon's Lair is not that of a neanderthal, but a socio-technical network, infusing and advancing debates about the production and consumption of new screen technologies. Far from being the gaming failure posited by evolutionary-minded lay critics, Clarke argues, Dragon's Lair offers a fascinating provisional solution to still-unsettled questions about screen media.
TöbbTartalomjegyzék:
Acknowledgments
Introduction
Chapter 1: Dragon's Lair: The Hardware
Chapter 2: Dragon's Lair: The Business
Chapter 3: Dragon's Lair: The Disc
Chapter 4: Dragon's Lair: The Fantasy
References
About the Author