• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Digital Game Culture in Korea: The Social at Play

    Digital Game Culture in Korea by Chee, Florence M.;

    The Social at Play

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 69.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        32 964 Ft (31 395 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 593 Ft off)
      • Kedvezményes ár 26 372 Ft (25 116 Ft + 5% áfa)

    32 964 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Digital Game Culture in Korea: The Social at Play is a critical ethnographic investigation of media discourses surrounding online game addiction and the sociocultural roles fulfilled by games in everyday life. Florence M. Chee argues that the casting of online games as singularly problematic or addictive largely ignores the socially generative and, at times, pivotally important means of connection among games, players, and the communities they foster. Through focusing on Korea's sociohistorical and technocultural context, this work celebrates and recognizes the foundational role of Korean game culture in shaping global games and play. Scholars of game studies, communication, and technoculture will find this book of particular interest.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Table of Contents

    Preface
    Acknowledgments
    Chapter One: Games as Communication: Savior or Scourge?
    Chapter Two: The Rise of Digital Game Culture in Korea
    Chapter Three: The Social Addict: Infrastructures of Togetherness
    Chapter Four: Gender Pipelines and Pipedreams: Games Industry and Mobility
    Chapter Five: Gaming the Future: Holding Space for Better Worlds
    Bibliography
    About the Author

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Digital Game Culture in Korea: The Social at Play

    Handbook of Tissue Optical Clearing: New Prospects in Optical Imaging

    Tuchin, Valery V.; Zhu, Dan; Genina, Elina A.; (ed.)

    21 971 Ft

    17 577 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Game Culture in Korea: The Social at Play

    Laboring On: Birth in Transition in the United States

    Simonds, Wendy; Rothman, Barbara Katz; Meltzer Norman, Bari;

    20 060 Ft

    16 048 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Game Culture in Korea: The Social at Play

    Approaches to Spread, Scale-Up, and Sustainability

    Papoutsi, Chrysanthi; Greenhalgh, Trisha; Marjanovic, Sonja;

    8 599 Ft

    6 880 Ft

    Digital Game Culture in Korea: The Social at Play

    Indie Reframed: Women’s Filmmaking and Contemporary American Independent Cinema

    Badley, Linda; Perkins, Claire; Schreiber, Michele

    45 386 Ft

    41 755 Ft

    20% %kedvezmény
    Digital Game Culture in Korea: The Social at Play

    Max Wertheimer Productive Thinking

    Wertheimer, Max; Sarris, Viktor

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    next