Collaborative Customer Relationship Management
Taking CRM to the Next Level
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2004
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2003. augusztus 8.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783540002277
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem276 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1290 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 276 p. Tables, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Driven by rapidly changing business environments and increasingly demanding consumers, many organizations are searching for new ways to achieve and retain a competitive advantage via customer intimacy and CRM. In this context, new strategic frameworks and cooperation with everybody along the whole value chain are needed to allow managers to deal with the changes in shopping patterns of consumers. This book presents a new strategic framework that has been tested successfully with various global companies. New management concepts such as Collaborative Forecasting and Replenishment, CRM, Category Management, and Mass Customization are integrated into one holistic approach with a view to jointly develop customer bonding and loyalty. Experts from companies like McKinsey, Procter&Gamble, Accenture, and AC Nielsen, as well as authors from renowned academic institutions, offer valuable insights on how to redesign organizations for the future.
TöbbTartalomjegyzék:
1: Customer Relationship Management: The Basics.- 1: Customer Management as the Origin of Collaborative Customer Relationship Management.- 2: What Have We Learned so Far? Making CRM Make Money — Technology Alone Won’t Create Value.- 2: Collaborative Customer Relationship Management — How to Win in the Market with Joint Forces.- 3: Collaborative Customer Relationship Management (CCRM).- Case Study: Implementation of Collaborative Customer Relationship Management at Procter & Gamble.- 4: The Integration of Supply Chain Management and Customer Relationship Management.- Case Study: ISCRM — A Study of the Business Benefits Achieved through Integrated Supply and Customer Relationship Management.- 5: The Future of Collaborative Customer Relationship Management: Integrating Demand and Supply Chains.- 3: The Demand Side: Collaborative Customer Relationship and Category Management.- 6: Collaboration in CRM: Potentials and Challenges of an Individualization Based Approach.- 7: Building Customer Loyalty with Collaboration Nets: Four Models of Individualization Based CCRM.- 8: Collaborative Customer Relationship Management from a Market Research Viewpoint.- 9: Category Management: Why Now?.- 4: The Supply Side: Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment (CPFR) as a Tool to Support CCRM.- 10: CPFR — Views and Experiences at Procter & Gamble.- 11: How to Scale Your CPFR-Pilot.- 5: What’s Next? — Future of Collaborative Customer Relationship Management.- 12: New Ways of Category Management.- 13: Collaborative Category Management on the Internet — Basics to Create and Manage Consumer-Focused Assortments in Online-Shops.- 6: Conclusions and Key Takeaways.- Editors.- Contributing Authors.
Több
Concrete ? Photography and Architecture: Katalog zur Ausstellung im Fotomuseum Winterthur, 2013. Dtsch.-Engl.
31 770 Ft
28 593 Ft
Abraham Newman, Appellant, V. Robert E. Murphy, Warden of Auburn State Prison, Auburn, N.Y. U.S. Supreme Court Transcript of Record with Supporting Pl
9 493 Ft
8 734 Ft