Boosting the Knowledge Economy
Key Contributions from Information Services in Educational, Cultural and Corporate Environments
Sorozatcím: Chandos Information Professional Series;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 56.95
-
23 620 Ft (22 495 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 724 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 896 Ft (17 996 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 620 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2022. május 20.
- ISBN 9781843347729
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem232 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 220 g
- Nyelv angol 255
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book presents a comprehensive, international and up-to-date review of the key contributions of information services to the Knowledge Economy. Chapters contributed by experts in different areas of LIS focus on the crucial roles libraries, archives and museums are playing in their home institutions -private, public, non-profit-, as much as their impact on the economy and society as a whole. Boosting the Knowledge Economy: Key Contributions from Information Services in Educational, Cultural, and Corporate Environments has a particular interest in learning services, exploring principles and strategies for their implementation - from marketing strategy to analytics -, and covers implications for the LIS profession.
TöbbTartalomjegyzék:
Part 1 Rights: Copyright basics
1. Digital rights management and the Digital Millennium Copyright Act
2. Types of digital content
3. Best practices regarding copyrights and digital content
4. Challenges to fair use
Part 2 Formats: Three components of eBooks
5. Creating eBooks
6. Touchscreen devices and apps
Part 3 Vibrancy: Publishing support
7. Academic support with digital content
8. Conclusion