Bildung - Intersektionalität - Othering
Pädagogisches Handeln in widersprüchlichen Verhältnissen
Sorozatcím: Transcript Pädagogik;
- Kiadói listaár EUR 34.99
-
14 512 Ft (13 821 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
14 512 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó transcript
- Megjelenés dátuma 2016. május 2.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783837634587
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem364 oldal
- Méret 226x149x26 mm
- Súly 564 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 1 SW-Abb. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Wer gehört dazu - und wer nicht? Mit der Perspektive der Intersektionalität werden Widersprüche von Bildung in gesellschaftlichen Dominanzverhältnissen sowie Prozesse des Othering analysiert.
TöbbHosszú leírás:
Gesellschaftliche Dominanzverhältnisse fordern die Pädagogik heraus und konfrontieren sie mit der Gefahr ihrer Reproduktion. In theoretischen und empirischen Studien untersucht Christine Riegel Prozesse des Othering und deren Folgen für Bildungsprozesse: Inwiefern kommt es in Schule und Jugendarbeit zu Othering? In welcher Weise ist darin auch diskriminierungskritische Bildungsarbeit involviert? Und welche Widersprüche und Potenziale für Veränderung zeigen sich in der pädagogischen Auseinandersetzung mit Differenz und Ungleichheit? Dabei diskutiert sie Intersektionalität als Analyse- und Reflexionsperspektive für Forschung und pädagogische Praxis in widersprüchlichen Verhältnissen.
Besprochen in:
IDA-NRW, 22/2 (2016)
www.maecenata.eu, 3 (2016)
Fachportal Pädagogik, 4 (2016)
Zeitschrift Qualitiative Forschung, 18/2 (2017), Nicole von Langsdorff
Több
The Dark Stuff: Stories from the Peatlands
8 116 Ft
7 061 Ft