• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • B2B Brand Management: Incorporating Performance Branding, Transformative Marketing and Artificial Intelligence

    B2B Brand Management by Kotler, Philip; Pfoertsch, Waldemar;

    Incorporating Performance Branding, Transformative Marketing and Artificial Intelligence

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 42.79
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 747 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 549 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 198 Ft (13 522 Ft + 5% áfa)

    17 747 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Springer Nature Switzerland
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 18.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031946646
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem386 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XX, 386 p. 146 illus., 143 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 688

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    As B2B solutions continue to advance, industrial companies are embracing branding to differentiate themselves and generate preference for their offers. While branding has been crucial to the success of renowned consumer goods like Coca-Cola, McDonald's, and Mercedes-Benz, it's time for more industrial companies to systematically enhance their brand management strategies.

    Industrial pioneers such as Caterpillar, DuPont, GE, and Siemens have paved the way, demonstrating that effective branding goes beyond assigning names to products or services. It entails a commitment to delivering the level of performance associated with the company's offerings?a brand promise that fuels all organizational activities and collaborations with partners.

    This book's second edition builds upon the conceptual framework, exploring transformative performance marketing and Artificial Intelligence to elevate B2B brand management. By integrating theoretical aspects of H2H (Human-to-Human) marketing, service-dominant logic, design thinking, and digitalization, it deepens the understanding of branding for industrial products.

    Featuring dozens of real-world examples, this book illustrates how successful branding can propel industrial companies to new heights. Readers can expect to gain actionable insights and a comprehensive understanding of the evolving landscape of B2B brand management, enabling them to propel their industrial branding to the next level.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Performance Branding in B2B.- Transformative Marketing in B2B.- Basics of B2B Branding, Theory and Practice.- The B2B Brand Building Process.- Beware of Branding Pitfalls.- Future Perspective of B2B Brands.

    Több