Advances in Design, Music and Arts III
9th International Meeting of Research in Music, Arts and Design, EIMAD 2024, June 27–29, 2024, Castelo Branco, Portugal - Volume 2
Sorozatcím: Springer Series in Design and Innovation; 48;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 213.99
-
88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
- Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
88 752 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. november 18.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031749742
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem722 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXXI, 722 p. 239 illus., 203 illus. in color. Illustrations, black & white 605
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book presents cutting-edge methods and findings that are expected to contribute to significant advances in the areas of communication design, fashion design, interior design and product design, as well as musicology and other related areas. It especially focuses on the role of digital technologies, and on strategies fostering creativity, collaboration, education, as well as sustainability and accessibility in the broadly-intended field of design. Gathering the second volume of the proceedings of the 9th EIMAD conference, held in hybrid format from 27 to 29 June 2024, and organized by the School of Applied Arts of the Polytechnic Institute of Castelo Branco, in Portugal, this book offers a timely guide and a source of inspiration for designers of all kinds, advertisers, artists, and entrepreneurs, as well as educators and communication managers.
TöbbTartalomjegyzék:
FASHION AND TEXTILE DESIGN, SUSTAINABILITY AND IDENTITY.- DESIGN EDUCATION AND INNOVATIVE APPROACHES.- MUSIC AND ART EDUCATION, CULTURE AND SOCIETY.
Több