Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment
Opportunities in E-commerce and Online Marketing
Sorozatcím: Contributions to Management Science;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. január 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030931308
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem239 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 547 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 239 p. 15 illus. Illustrations, black & white 231
Kategóriák
Hosszú leírás:
The COVID-19 pandemic has been a very strong reminder that the future economic development of any country is more than ever influenced by its ability to ramp-up digital competitiveness. Consequently, enterprises were pushed to assess and develop the possibilities offered by e-commerce and online marketing tools. In this book, experts outline the prerequisites for such online marketing competitiveness and compare the current level of digital marketing competitiveness in Europe by using publicly available macro and micro-level data. The authors present their analyses and recommendations including interviews with over 125 online marketers and e-commerce specialists and present the lessons from digitalization of over 600 SMEs.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The Broad and Narrow Definition of E-Commerce.- 2. Evaluative Framework for Digital Competitiveness.- 3. Website-Centric Shoping Experience.- 4. Socially Responsible Online Marketing- 5. Algorithms – the New Leaders of the Advertising Market.- 6. The Credibility of Online Recommendations.- 7. The Relationship Between Product Placement and Shopping Intentions on Instagram.- 8. Product Endorssment by Opinion Leaders – the Case of Youtube Community.
Több