• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing

    Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment by Semerádová, Tereza; Weinlich​, Petr;

    Opportunities in E-commerce and Online Marketing

    Sorozatcím: Contributions to Management Science;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    The COVID-19 pandemic has been a very strong reminder that the future economic development of any country is more than ever influenced by its ability to ramp-up digital competitiveness. Consequently, enterprises were pushed to assess and develop the possibilities offered by e-commerce and online marketing tools. In this book, experts outline the prerequisites for such online marketing competitiveness and compare the current level of digital marketing competitiveness in Europe by using publicly available macro and micro-level data. The authors present their analyses and recommendations including interviews with over 125 online marketers and e-commerce specialists and present the lessons from digitalization of over 600 SMEs.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The Broad and Narrow Definition of E-Commerce.- 2. Evaluative Framework for Digital Competitiveness.- 3. Website-Centric Shoping Experience.- 4. Socially Responsible Online Marketing- 5. Algorithms – the New Leaders of the Advertising Market.- 6. The Credibility of Online Recommendations.- 7. The Relationship Between Product Placement and Shopping Intentions on Instagram.- 8. Product Endorssment by Opinion Leaders – the Case of Youtube Community.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing

    Integrational Linguistics and Philosophy of Language in the Global South

    Makoni, Sinfree B.; Verity, Deryn P.; Kaiper-Marquez, Anna; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    20% %kedvezmény
    Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing

    Intersections Between Corporate and Antitrust Law

    Corradi, Marco; Nowag, Julian; (ed.)

    45 386 Ft

    36 309 Ft

    Achieving Business Competitiveness in a Digital Environment: Opportunities in E-commerce and Online Marketing

    Four Corners Level 3B Student's Book with Digital Pack

    Richards, Jack C.; Bohlke, David;

    12 450 Ft

    11 205 Ft

    next