A Practical Guide on Quality Management in Spinning
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 49.99
-
23 882 Ft (22 745 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 776 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 106 Ft (18 196 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 882 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. december 26.
- ISBN 9781032760605
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem254 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is a hands-on guide that discusses quality management in spinning. It details the techniques, insights and best practices that weave excellence into every fiber.
TöbbHosszú leírás:
This book is a hands-on guide that discusses quality management in spinning. It details the techniques, insights and best practices that weave excellence into every fiber. The subject matter of this book discusses the concepts of product objectives and the impact of product features at customer’s end with examples.
Print edition not for sale in South Asia (India, Sri Lanka, Nepal, Bangladesh, Pakistan and Bhutan)
TöbbTartalomjegyzék:
Preface
1. Introduction to quality management
2. Product quality objectives
3. Impact of yarn features at customer’s end
4. Reasons for poor quality in spinning
5. Normal problems and non-conformities
6. Normal complaints from customers
7. Process control studies
8. Control points and check points
9. Role of technicians in quality management
Notes
Further Reading
Index
Több