• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Zur Ökonomie der Medien: Zwischen Marktversagen und Querfinanzierung: Von J. W. Goethe bis zum Nachrichtenmagazin Der Spiegel

    Zur Ökonomie der Medien: Zwischen Marktversagen und Querfinanzierung by Ludwig, Johannes;

    Von J. W. Goethe bis zum Nachrichtenmagazin Der Spiegel

    Sorozatcím: Studien zur Kommunikationswissenschaft; Bd.33;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 54.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 807 Ft (21 721 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 561 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 246 Ft (17 377 Ft + 5% áfa)

    22 807 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1998
    • Kiadó VS Verlag für Sozialwissenschaften
    • Megjelenés dátuma 1997. december 11.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783531131597
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem416 oldal
    • Méret 0x0 mm
    • Súly 612 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk 416 S. 40 Abb. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Tartalomjegyzék:

    Formale Hinweise und Abkürzungen.- Vorbemerkung(en).- 1. Einleitende Überlegungen: Marktversagen als Problem ?.- 2. Medienmärkte im Wandel dreier Jahrhunderte: Kommunikation und Publizistik zwischen technischem Fortschritt und ökonomischer Emanzipation.- 3. Zum Gang der Untersuchung und zu Fragen der Methodik.- 4. Strukturelle Besonderheiten auf Medienmärkten: Angebotsseite.- 5. Strukturelle Besonderheiten auf Medienmärkten: Die Seite der Nachfrager/Rezipienten.- 6. Von der Mischkalkulation zur Querfinanzierungstechnik.- 7. Zusammenfassung.

    Több