Young Children's Play and Environmental Education in Early Childhood Education
Sorozatcím: SpringerBriefs in Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 64.19
-
26 622 Ft (25 355 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 324 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 298 Ft (20 284 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 622 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2014
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2014. január 28.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783319037394
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem88 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 454 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 88 p. 16 illus. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
In an era in which environmental education has been described as one of the most pressing educational concerns of our time, further insights are needed to understand how best to approach the learning and teaching of environmental education in early childhood education. In this book we address this concern by identifying two principles for using play-based learning early childhood environmental education. The principles we identify are the result of research conducted with teachers and children using different types of play-based learning whilst engaged in environmental education. Such play-types connect with the historical use of play-based learning in early childhood education as a basis for pedagogy.
In the book ‘Beyond Quality in ECE and Care’ authors Dahlberg, Moss and Pence implore readers to ask critical questions about commonly held images of how young children come to construct themselves within social institutions. In similar fashion, this little book problematizes the taken-for-grantedness of the childhood development project in service to the certain cultural narratives. Cutter-Mackenzie, Edwards, Moore and Boyd challenge traditional conceptions of play-based learning through the medium of environmental education. This book signals a turning point in social thought grounded in a relational view of (environmental) education as experiential, intergenerational, interspecies, embodied learning in the third space. As Barad says, such work is based in inter-actions that can account for the tangled spaces of agencies. Through the deceptive simplicity of children’s play, the book stimulates deliberation of the real purposes of pedagogy and of schooling.
Paul Hart, University of Regina, Canada
TöbbTartalomjegyzék:
1. A Challenge for Early Childhood Environmental Education?; Amy Cutter-Mackenzie & Susan Edwards.- 2. Play-based Learning in Early Childhood Education; Deborah Moore & Susan Edwards.- 3. Environmental Education and Pedagogical Play in Early Childhood Education; Susan Edwards & Amy Cutter-Mackenzie.- 4. Jeanette: Pond Life; Amy Cutter-Mackenzie & Wendy Boyd.- 5. Josh: Small is Beautiful; Wendy Boyd & Amy Cutter-Mackenzie.- 6. Robyn: Worms Underground; Deborah Moore & Susan Edwards.- 7. A Challenge Reconsidered: Play-based Learning in Early Childhood Environmental Education; Susan Edwards & Amy Cutter-Mackenzie.
Több