With Great Power Comes Great Pedagogy – Teaching, Learning, and Comics
Teaching, Learning, and Comics
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 88.00
-
42 042 Ft (40 040 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 204 Ft off)
- Kedvezményes ár 37 838 Ft (36 036 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
42 042 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MP–MPP University Press of Mississippi
- Megjelenés dátuma 2020. február 28.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781496826046
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 228x152x16 mm
- Súly 518 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 23 black & white illustrations 41
Kategóriák
Rövid leírás:
More and more educators are using comics in the classroom. As such, this edited volume sets out the stakes, definitions, and exemplars of recent comics pedagogy, from K-12 contexts to higher education instruction to ongoing communities of scholars working outside of the academy.
TöbbHosszú leírás:
Contributions by Bart Beaty, Jenny Blenk, Ben Bolling, Peter E. Carlson, Johnathan Flowers, Antero Garcia, Dale Jacobs, Ebony Flowers Kalir, James Kelley, Susan E. Kirtley, Frederik Byrn Køhlert, John A. Lent, Leah Misemer, Johnny Parker II, Nick Sousanis, Aimee Valentine, and Benjamin J. Villarreal
More and more educators are using comics in the classroom. As such, this edited volume Sets out the stakes, definitions, and exemplars of recent comics pedagogy, from K-12 contexts to higher education instruction to ongoing communities of scholars working outside of the academy.
Building upon interdisciplinary approaches to teaching comics and teaching with comics, this book brings together diverse voices to share key theories and research on comics pedagogy. By gathering scholars, creators, and educators across various fields and in K-12 as well as university Settings, editors Susan E. Kirtley, Antero Garcia, and Peter E. Carlson significantly expand scholarship.
This valuable resource offers both critical pieces and engaging interviews with key comics professionals who reflect on their own teaching experience and on considerations of the benefits of creating comics in education. Included are interviews with acclaimed comics writers Lynda Barry, Brian Michael Bendis, Kelly Sue DeConnick, and David Walker, as well as essays spanning from studying the use of superhero comics in the classroom to the ways comics can enrich and empower young readers.
The inclusion of creators, scholars, and teachers leads to perspectives that make this volume unlike any other currently available. These voices echo the diverse needs of the many stakeholders invested in using comics in education today.
Több
Verbrennungen: Diagnose, Therapie und Rehabilitation des thermischen Traumas
30 144 Ft
26 526 Ft