• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Wine Marketing: A Practical Guide

    Wine Marketing by Hall, C. Michael; Mitchell, Richard;

    A Practical Guide

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 49.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 882 Ft (22 745 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 776 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 106 Ft (18 196 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    23 882 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:

    * 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples
    * A guide to further reading and websites
    * 'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation

    'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.

    Több

    Hosszú leírás:

    Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:

    * 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples
    * A guide to further reading and websites
    * 'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation

    'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    From vine to table; Wine and the wine industry; The business environment; The vine; The winery; The wine region; Getting the wine to the table: wholesale distribution channels; Selling wine for the table: the retail sector; The table: post-retail; To Market to market.

    Több