Wine and Identity
Branding, Heritage, Terroir
Sorozatcím: Routledge Studies of Gastronomy, Food and Drink;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 47.99
-
22 927 Ft (21 835 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 585 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 341 Ft (17 468 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 927 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2017. május 24.
- ISBN 9781138082083
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem272 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 500 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 24 Illustrations, black & white; 20 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 13 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
In an increasingly competitive global market winemakers are seeking to increase their sales and wine regions to attract tourists. To achieve these aims they are starting to link wine marketing with identity, distinguishing wine products from their competitors by focusing on cultural and geographical attributes.
This timely book examines this phenomena and how it is leading to changes in the wine and tourism industries for the first time. It takes a global approach, drawing on research studies from around the world including old and new world wine regions. The book critically explores wine culture, history, marketing, management, ‘sense of place’ and tourism to offer insight into utilizing identity to sell wine and how this leads to reimagining and/or reinforcement of regional identities and cultural heritage.
TöbbHosszú leírás:
In an increasingly competitive global market, winemakers are seeking to increase their sales and wine regions to attract tourists. To achieve these aims, there is a trend towards linking wine marketing with identity. Such an approach seeks to distinguish wine products – whether wine or wine tourism – from their competitors, by focusing on cultural and geographical attributes that contribute to the image and experience. In essence, marketing wine and wine regions has become increasingly about telling stories – engaging and provocative stories which engage consumers and tourists and translate into sales.
This timely book examines this phenomena and how it is leading to changes in the wine and tourism industries for the first time. It takes a global approach, drawing on research studies from around the world including old and new world wine regions. The volume is divided into three parts. The first – branding – investigates cases where established regions have sought to strengthen their brands or newer regions are striving to create effective emerging brands. The second – heritage – considers cases where there are strong linkages between cultural heritage and wine marketing. The third section – terroir – explores how a ‘sense of place’ is inherent in winescapes and regional identities and is increasingly being used as a distinctive selling proposition.
This significant volume showcasing the connections between place, identity, variety and wine will be valuable reading for students, researchers and academics interested in tourism, marketing and wine studies.
"This book is highly recommended." – Toledo Wines and Vines Több
Tartalomjegyzék:
Part 1: Branding Part 2: Heritage Part 3: Terroir
Több
Handbook of Social Indicators and Quality of Life Research
352 122 Ft
323 953 Ft
Das Gleichgewicht der Großmächte: Metternich, Castlereagh und die Neuordnung Europas 1812-1822
3 562 Ft
3 385 Ft