• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property by Pham, Minh–ha T.;

    Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 72.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 440 Ft off)
      • Kedvezményes ár 30 958 Ft (29 484 Ft + 5% áfa)

    34 398 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MD – Duke University Press
    • Megjelenés dátuma 2022. július 18.
    • Kötetek száma Cloth over boards

    • ISBN 9781478015987
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem160 oldal
    • Méret 237x167x17 mm
    • Súly 384 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 15 illustrations
    • 271

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In 2016, social media users in Thailand called out the Paris-based luxury fashion house Balenciaga for copying the popular Thai “rainbow bag,” using Balenciaga’s hashtags to circulate memes revealing the source of the bags’ design. In Why We Can’t Have Nice Things Minh-Ha T. Pham examines the way social media users monitor the fashion market for the appearance of knockoff fashion, design theft, and plagiarism. Tracing the history of fashion antipiracy efforts back to the 1930s, she foregrounds the work of policing that has been tacitly outsourced to social media. Despite the social media concern for ethical fashion and consumption and the good intentions behind design policing, Pham shows that it has ironically deepened forms of social and market inequality, as it relies on and reinforces racist and colonial norms and ideas about what constitutes copying and what counts as creativity. These struggles over ethical fashion and intellectual property, Pham demonstrates, constitute deeper struggles over the colonial legacies of cultural property in digital and global economies.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    Congress Volume Zurich 2022: Proceedings of the 24th Congress of the IOSOT

    Arnet, Samuel; Schmid, Konrad; Tiemeyer, Lena-Sofia; (ed.)

    65 945 Ft

    60 670 Ft

    20% %kedvezmény
    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    Communication and Intelligent Systems: Proceedings of ICCIS 2024, Volume 1

    Sharma, Harish; Shrivastava, Vivek; Tripathi, Ashish Kumar; Wang, Lipo

    110 941 Ft

    88 753 Ft

    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    Kontext B1.2+: Deutsch als Fremdsprache. Kurs- und Übungsbuch mit Audios und Videos

    Koithan, Ute; Mayr-Sieber, Tanja; Schmitz, Helen;

    9 949 Ft

    20% %kedvezmény
    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    David B. Zilberman: Selected Essays

    Lal Pandit, Giridhari; Zilberman, David B.

    57 687 Ft

    46 150 Ft

    20% %kedvezmény
    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    An Introduction to Primary Physical Education

    Griggs, Gerald; Randall, Vicky; (ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    20% %kedvezmény
    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    The Emergence of Relativism: German Thought from the Enlightenment to National Socialism

    Kusch, Martin; Kinzel, Katherina; Steizinger, Johannes;(ed.)

    69 273 Ft

    55 419 Ft

    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    A Colour Handbook of Skin Diseases of the Dog and Cat UK Version: A Colour Handbook, Second Edition

    Nuttall, Tim; McKeever, Patrick J.; Harvey, Richard G.;

    19 086 Ft

    17 177 Ft

    Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property: Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property

    Call Him Savage

    Pollard, John

    6 338 Ft

    5 831 Ft

    next