Why We Can`t Have Nice Things – Social Media`s Influence on Fashion, Ethics, and Property
Social Media's Influence on Fashion, Ethics, and Property
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 72.00
-
34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 440 Ft off)
- Kedvezményes ár 30 958 Ft (29 484 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
34 398 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MD – Duke University Press
- Megjelenés dátuma 2022. július 18.
- Kötetek száma Cloth over boards
- ISBN 9781478015987
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem160 oldal
- Méret 237x167x17 mm
- Súly 384 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 15 illustrations 271
Kategóriák
Hosszú leírás:
In 2016, social media users in Thailand called out the Paris-based luxury fashion house Balenciaga for copying the popular Thai “rainbow bag,” using Balenciaga’s hashtags to circulate memes revealing the source of the bags’ design. In Why We Can’t Have Nice Things Minh-Ha T. Pham examines the way social media users monitor the fashion market for the appearance of knockoff fashion, design theft, and plagiarism. Tracing the history of fashion antipiracy efforts back to the 1930s, she foregrounds the work of policing that has been tacitly outsourced to social media. Despite the social media concern for ethical fashion and consumption and the good intentions behind design policing, Pham shows that it has ironically deepened forms of social and market inequality, as it relies on and reinforces racist and colonial norms and ideas about what constitutes copying and what counts as creativity. These struggles over ethical fashion and intellectual property, Pham demonstrates, constitute deeper struggles over the colonial legacies of cultural property in digital and global economies.
Több
A Colour Handbook of Skin Diseases of the Dog and Cat UK Version: A Colour Handbook, Second Edition
19 086 Ft
17 177 Ft